Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bitcoin vain nousee... pitäisikö myydä vai pitää?

Vierailija
02.01.2021 |

Siinäpä kysymys.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy bitcoin osta joku luotettava ja pienempi krypto. Esim. Stellar Lumens arvo kävi tänä vuonna 3 sentissä ja pomppasi 18 senttiin jossain välissä.

Vierailija
2/23 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bitcoin jo yli 30 000 dollaria...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää ehdottamasti.

Jos omistat 0,28 pitkoa niin kuulut tämän vuosikymmenen lopulla maailman rikkaimpaan prosentiin.

Voit googlaa sen.

Bitcoinilla on 4 vuoden aallot ja uusi allto on nyt nousemassa. Hinta tulee ole yli sadassa tuhannessa syksyllä.

Vierailija
4/23 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä myydä ikinä ellei huutava tarve ole. Minä säästelen hiljalleen ja ovat mitä ovat.

Vierailija
5/23 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää. Ennen pitkää arvo yli 400 000 $.

Vierailija
6/23 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä möin kun olin riittävästi voitolla. Odottelen että putoaa jotta voi ostaa jotain halvalla, vaikka stellaria. Epäilin että alkoi olla huipulla mutta on se vähän noussut vielä siitä, mutta aina kun olen odottanut että nousee johonkin niin pudotus on alkanut ihan siinä pikkuisen alle sen minkä olin laittanut myynnin rajaksi. Tällä kertaa sitten näin päin. Pienellä rahalla pelaamistahan tämä on ja mennyt aikaa kun kävi pohjamudissa välillä, mutta se mitä siihen aikanaan laitoin on minkä pystyn häviämään, nyt kuitenkin sen 30% voitolla. Mutta seurataan tilannetta ja peli jatkuu.

Vierailija
7/23 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä myy. Äläkä vaihda muihin cryptoihin. Niitä saa halvemmalla, mutta bitcoin on noista tunnetuin ja luotettavin.

Vierailija
8/23 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen laitoin 1500 neljään eri kryptoon ja vuorokaudessa on tullut arvonnousua 250 €. En ole silti myymässä noista mitään, paitsi Stellaria kun lähti iltapäivällä laskuun, ja senkin vain vaihdoin toiseen kryptoon. Parhaat voitot tulleet tässä ajassa Ripplessä, jota ostin kun oli vielä laskussa eilen ja tänään pomppasi nousuun, sekä Bitcoinilla, joka on noussut koko ajan tasaisesti vaikka on näyttänyt olevan tapissa jo pitkään.

Tämä ei siis ole minkäänlainen ohjeistus kenellekään, enkä missään tapauksessa suosittele kryptoja, ellet ole valmis menettämään sijoittamaasi summaa vaikka sillä sekunnilla. Kaikkein lähimpänä uhkapeliä, kun sijoitusinstrumenteista puhutaan.

Mutta vastauksena aloittajan kysymykseen: en myisi.

Vierailija
9/23 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myy bitcoin osta joku luotettava ja pienempi krypto. Esim. Stellar Lumens arvo kävi tänä vuonna 3 sentissä ja pomppasi 18 senttiin jossain välissä.

XLM arvo kolminkertaistui tässä viikon sisään. Toivottavasti otitte vinkkini.

Vierailija
10/23 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa enää myytyä, kukaan ei osta.

Vierailija
11/23 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 4 bitcoinia laatikossani, minne nämä voi myydä?

Vierailija
12/23 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Myin vähän.

Vierailija
13/23 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 4 bitcoinia laatikossani, minne nämä voi myydä?

Hanki Wirex kortti ja voit nostaa rahaa automaatista tai käydä kaupassa kortilla.

Muuten coinbase on helppo käyttää. (muista verot 30%)

Suosittellen että myyt pitkosi tässä järjestyksessä:

1. Bitcoin 100.000€  Syksy 2021

2. Bitcoin 200.000€ Joulu 2021/Kevät 2022

3. Bitcoin 500.000€  Kesä 2025

Viimenen  bitcoini kannattaaa pitää ensi vuosi kymmenelle. Hinta tule olemaan parinsadan tuhannen ja yhdeksän miljoonan euron välillä. Riippu käyttetäänko sitä vain dark netissä vai onko se hyväksytty uudeksi kullaksi.

Vierailija
14/23 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata myydä, nyt kun monet firmat on ottaneet sen viralliseksi valutaaksi, sen arvo vain nousee.

Itse myyn siinä vaiheessa kun oma pottini yltää tiettyyn 6 numeroiseen summaan, nousu on mahtavaa.

Vierailija
15/23 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennuste taisi olla että Suomessa on syksyllä 2021 satojatuhansia bitcoin-miljonäärejä.

Vierailija
16/23 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö miten ne saa konkreettiseksi rahaksi vai eikö niitä koskaan saa? Voiko niillä bitcoineilla ostaa tavaraa?

Vierailija
17/23 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin laittaa 800 000 kiinni bitcoineihin ensi viikolla, eikä tämä ole vitsi.

Tosin siinä on vähän muitakin syitä kuin arvonnousun odotus. Asun maassa jossa valuuttaa ei siirretä maasta toiseen ihan noin vain.

Vierailija
18/23 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö miten ne saa konkreettiseksi rahaksi vai eikö niitä koskaan saa? Voiko niillä bitcoineilla ostaa tavaraa?

googlaa vaikka bitwala tai wirex.  kortti kelpaa ympäri maailmaa.

Googlaa myös Coinbase. Muista verot.

Vierailija
19/23 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MYY, ehdottomasti. On tilipäivän aika. Bitcoin on liian arvokas vaihdannan välineeksi ja nyt se on vaon Mattimyöhäisten sijoitusväline, jota he ostavat mennyttä nousua ihastellen.

Ota tyhmiltä raha pois kuten muutkin, kun ylimääräisiä rahojaan kerran levittelevät. HETI !

Vierailija
20/23 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myisin nyt, ei se loputtomasti jatka kasvamista ja korona sotkee pian maailmantalouden niin että kaikki kurssit romahtaa alas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi