Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyinen läppäri kuolemassa ja harkitsen vaihtoa MacBook Pro:hon. Onko tiedossa jotain ongelmia, kun puhelin on android?

Vierailija
02.01.2021 |

Pitäisi saada kuvia siirrettyä kannettavaan kuvan muokkausta yms varten. Onnistuuko, jos koneena on Mac ja kännykkänä Samsung?
Mulla on ollut nyt kaksi viimeisintä läppäriä Lenovon, ja taas tämäkin kuolee samoin kuin edellinen: ei lataa eikä pidä virtaa. Tää läppäri maksoi 1200 kun ajattelin, että on kerrankin kestävä ja hyvä. Ja p*skat, sanon minä. Siksi ajattelin että jos siirtyisi kokonaan Appleen, jos ne sitten kestäisi ettei tarvitsisi kolmen vuoden välein uusia laitteita?

Vaatimuksena läppärille on tehokkuus, sillä käsittelen paljon Photoshopia ymv ohjelmistoja, samoin pitää olla paljon muistia, ettei ole heti loppumassa kesken. Ja tietenkin kestävyys, en halua olla ostamassa uutta konetta parin, kolmen vuoden välein.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ollut mitään ongelmia, vaikka olen tosi käsi kaiken koneisiin liittyvän kanssa. 

Vierailija
2/4 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihäm mäkissä edes ole usb portteja vaan joku thunderpolt joten miten ajattelit saada kuvat siirrettyä?

Ja 1200e ei kyllä ole paljon läppäristä, en kyllä ymmärrä miksi luulit saavasi laatua noin halvalla. Just kiva kun sitten kehutaan että se mäkki proo on niin paljon parempi kuin windows läppäri. Tietenkin on kun se maksaa puolet enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkäristä siirrän kuvat muistikortilta suoraan koneelle ja puhelimessa ne menee pilveen ja sieltä sitten pääsen niille koneeltakin. Ei mitään piuhoja tartteta. 

Vierailija
4/4 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Käytä vaikka Googlen pilvipalveluita tai sitten vaan puhelin kiinni läppäriin. Mulla on Android-puhelin, iPad, kaksi työläppäriä joista toinen Lenovo ja toinen MacBook Pro ja ihan sujuvasti kulkee kaikki noiden välillä.

Uusissa MacBookeissa on vain yksi USB-portti ja se on USB-C joten kannattaa ehkä hankkia USB-hubi kaveriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi