Kaverin ex-mies on hölmö.
Kaveri on eronnut miehestään loppuvuodesta 2009 ja ero oli tosi riitaisa, mies kuitenkin löysi itelleen toisen naisen ja oli kihloissa jo helmikuussa 2010, naimisiin menivät seuraavana vuonna.
Kaverillakin on ollut mies jo pitkään.
Nyt kuulin että se ex-mies on ostanut woodoo-nuken jossa lukee "ex-wife". Oi hyvää päivää sentään. Jos se hänen oloaan helpottaa että painelee johonkin made in China -valmistettuun kangasnukkeen neuloja, niin onnea vaan. Itse saattaisin uutena vaimona olla myös vähän loukkaantunut kun mies roikkuu noinkin vahvasti tunnetasolla vielä exässään.
Lapsellista touhua ja mies on kuitenkin jo yli 40.
Kommentit (18)
jotain mielenterveysongelmaa kyllä on, tai alkoholin aiheuttamaa aivojen surkastumista. Ei normaali ihminen tarvitse tuollaisia.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:01"]
Puhutko omasta exästäsi? Mutta joo aika outoa toimintaa.
[/quote]
Ei oo mun ex todellakaan, mutta tunnen nuo molemmat, kaverini ja sen exän, vuosien takaa. Ja neloselle, ei oo sen tyyppinen mies joka harrastaa tuollaista huumoria. Hän ei oikeastaan harrasta huumoria ollenkaan vaan on todella melko vakavamielinen mies.
Sama juttu ollut täällä jo aiemmin.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:01"]
[/quote]
Ei oo mun ex todellakaan, mutta tunnen nuo molemmat, kaverini ja sen exän, vuosien takaa. Ja neloselle, ei oo sen tyyppinen mies joka harrastaa tuollaista huumoria. Hän ei oikeastaan harrasta huumoria ollenkaan vaan on todella melko vakavamielinen mies.
[/quote] Justhan se harrasti huumoria.
Ne nauraa illalla viinilasin äärellä ja painelevat neuloilla menemään. =D
Pudota hänen postilaatikkoonsa nukke jolla on neula munien kohdalla.
Kaverisi ei ole tainnut kertoa sinulle kaikkea...taitaa olla hankala tapaus kun mies vitsailee woodoo nukella. Huumoria!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:25"]
[/quote]
Ei toi ainakaan mun mittapuulla ole mitenkään hauskan illan määritelmä, viettää iltaa puolison kanssa miettien sen exää? Millaiselle perustalle koko suhde on oikein rakennettu jos TOI olisi viihdyke?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:25"]
[/quote]
Ei toi ainakaan mun mittapuulla ole mitenkään hauskan illan määritelmä, viettää iltaa puolison kanssa miettien sen exää? Millaiselle perustalle koko suhde on oikein rakennettu jos TOI olisi viihdyke?
[/quote] Jos ne minuutin siitä illalla vitsailee niin joo, suhde on rakennettu nuken päälle. Tsiisus mitä idiootteja täällä sikiää..
Mistä noita nukkeja saa? Tosi hauska idea.
Rauhoitu nyt ap, menee pari vuotta ja siinä lukee ex-wife´s friend =) katsos kyllä aikaa kuultaa muistot, kun vaan jaksaa odottaa.
No oli mitämieltä tahansa, niin joka tapauksessa miehellä on jotain hampaankolossa vuosienkin jälkeen. Ehkä pari käyntiä parisuhdeterapeutilla 8voi yksinkin käydä) avaa solmuja.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:28"]
Pudota hänen postilaatikkoonsa nukke jolla on neula munien kohdalla.
[/quote]
Mahtaiskohan tuollaista kohtaa löytyäkään...
Naiset saa kyllä olla katkeria ex-paska-miehistään mutta heti jos se ex-mies tekee saman niin se on ihan hölmö kusipää???
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 13:42"]
Naiset saa kyllä olla katkeria ex-paska-miehistään mutta heti jos se ex-mies tekee saman niin se on ihan hölmö kusipää???
[/quote]
Ei ole kenellekään hyväksi olla vuosia katkera edellisestä suhteesta.