Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit jos hoivakodin hoitaja ottaisi selfietä läheisesi vessassa?

Hoiva-ala
02.01.2021 |

Olen siis itse lähihoitaja ja kuulun Facebookissa sellaiseen ryhmään kuin Hoitajat. Siellä oli joku nuori nainen laittanut aiemmin selfien jossa oli jonkun asukkaan vessassa. Ylläpito oli sen kuvan poistanut, että ei kukaan vain tunnista kenen vessa se on. Itse en tuota kuvaa nähnyt vaan sen uuden selfien joka oli otettu jossakin muualla. Tämä kyseinen hoitaja ei pitänyt ihmeellisenä asiana sitä, että otti asukkaan vessassa selfien. Kun oli kuulemma aikaa ja tilaisuus.

Mun teki mieli kommentoida siihen, että tuollainen ei todellakaan ole hyväksyttävää toimintaa! Itsellä ei tulisi mieleenkään ottaa selfietä yhdenkään meidän asukkaan vessassa! Miten voi tulla jollakin tuollainen mieleen!? Mietin jopa ilmoittavani kyseisn ihmisen työnantajalle asiasta koska hänen profiilistaan näkyy minkä yrityksen työntekijä on. Yksikköä ei näy, mutta paikkakunta on pieni joten siellä tuskin on montaa yksikköä.

Puhuimme tästä töissäkin ja meidän nuoretkin työntekijät pitivät tuota toimintaa todella kyseenalaisena. Vaikka kuvassa ei näkyisi mitään tunnistettavaa niin ei todellakaan kesken töiden oteta asukkaan vessassa selfietä. Asia on todella outo ja ihmeellinen vaikka kyseinen hoitaja asiaa vähättelee. Mun mielestä tuossa on vähintään huomautuksen paikka jos ei peräti varoituksen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/2 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan olisi Ok tuollainen! Mä tekisin asiasta ilmoituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme