Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies vähättelee univelkojani ja työtäni kotiäitinä.

Vierailija
09.06.2014 |

Mielestään hänen työnsä on sitä jotain, oikeaa työtä. Ihmettelee miten minä olen väsynyt ja hän ei saisi nukkua iltapvällä töittensä jälkeen. Minä imetän yöt, hoidan lapset, siivoan kun lapset nukkumassa. Kuulemma pitäisi ehtiä siivoamaan päivän aikana. No ehkä hän olisi parempi vanhemi kotona. 6 lasta, vanhin 8v ja vauva 6kk. Loukkaannun varmaan turhasta mutta..

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:55"]

Sama asenneongelma meillä. Mies ei ymmärrä, miten minä voin olla väsynyt, kun en poistu kotoa oikeisiin töihin. Mies siis ei edes reagoi, kun tenavat heräilee öisin, jne. Nyt kuudes vuosi itsellä pätkäunia, ja mies nukkuu kymmenen tunnin katkeamattomat unet. Ja vain hän voi olla väsynyt, kun käy töissä...

Ymmärrys tulisi vasta jos osat vaihtuisivat. Miehellä van niiin paljon parempi palkka kuin itsellä olisi, joten eivät ole tal. syistä vaihtumassa.

[/quote]

No kyllä se meni niin päin, että kun meillä mies oli koti-isänä ja minä töissä, halusin tulla siistiin kotiin ja levätä hetken raskaan työpäivän jälkeen. Olisin ollut todella raivoissani, jos koti olisi ollut sekaisin ja safkat tekemättä ja minun olisi heti pitänyt alkaa viipottamaan kotitöitä.

Eli meillä se, joka oli kotona, hoisi kyllä kodin. Ja lapsia 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla