Kesäkuussa saan 3400 euroa käteen. Kysyttävää?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 23:53"]Itseasiassa en virallisesti käykään töissä. Se vasta tekeekin tästä ihmeellisempää. En aio tuhlata, vaan ostan jotkut kesävaatteet ja sijoitan loput rahat johonkin rahastoon.[/quote]
Jos sulla on rahasta tiukkaa tai että tuo on bonusta tiukkaan talouteen, niin älä ny herrajestas rahastoon niitä rahoja laita!
Ettäkö kysyttävää... no pitäisikö siitä sitten udella, jotta olisit tyytyväinen? Kumpi Sinulle on tärkeämpää, itse se raha, jonka saat ja se, että voit ostaa itsellesi jotain mukavaa, vaiko se, että "kavereita" (jos meitä netissä naputtelevia anonyymeja sellaisiksi voi kutsua) kenkuttaa?
Itse olen saanut n. 10 kertaan tuollaisen summan, enkä myöskään ole vakituisessa työssä. Rahat ovat kuluneet ulkomailta ostettuun viinaan, tupakkaan, elektroniikkaan ja vanhoihin autoihin. Nämä kaksi viimeistä ovat oikeita murheenkryynejä ja Molokin kitoja.
T. Mies 42.
Mitäs ihmeellistä tuossa on? Saan vähän enemmän joka kuukausi.
Ajattelitko tuhlailla johonkin? Ostaa jonkun kivan uuden paidan tai jotain?
Et taida käydä töissä kun oman rahan saanti on niin ihmeellistä että pitää tänne kirjoittaa...
Ei mua kiinnosta se mitä saan käteen vaan se mitä saan pilluun
Itseasiassa en virallisesti käykään töissä. Se vasta tekeekin tästä ihmeellisempää. En aio tuhlata, vaan ostan jotkut kesävaatteet ja sijoitan loput rahat johonkin rahastoon.
Paljonko tuosta summasta sijoitat?
Saitko lomarahat nyt kesäkuussa vai onko tavanomainen nettopalkkasi?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 23:53"]Itseasiassa en virallisesti käykään töissä. Se vasta tekeekin tästä ihmeellisempää. En aio tuhlata, vaan ostan jotkut kesävaatteet ja sijoitan loput rahat johonkin rahastoon.[/quote]
teetkö siis pimeää duunia? ah, nämä nykyajan nuoret, oikeat suomen toivot!
Kelpais mullekin. :) Ikinä en ole saanut kerralla noin paljoa rahaa.