Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimeentulotuen perusosa nousee vuonna 2021

Vierailija
02.01.2021 |

Mitä aiot tehdä lisätuloillasi?

Minä aion säästää omakotitaloa varten.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan 1700€:n takin.

Vierailija
2/19 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusosa nousee 1,85 € kuussa. Kun laitan tuon 1,85 € säästöön, enkä tuhlaa sitä, niin saan otettua omakotitalon 4504 vuoden kuluttua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon juuri jäänyt työttömäksi ja olen paniikissa kaikkien raha-asioiden kanssa. Pakko saada töitä tai en pärjää tässä hakemusviidakossa.

Vierailija
4/19 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon juuri jäänyt työttömäksi ja olen paniikissa kaikkien raha-asioiden kanssa. Pakko saada töitä tai en pärjää tässä hakemusviidakossa.

Ihan rauhassa vaan.

Vierailija
5/19 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paypal tilille muiden jemmarahojen joukkoon.

Vierailija
6/19 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos vaan, sattumalta mun tuloverotus nousi juuri... Älä viitsi yhtään valittaa tuosta korotuksesta, se on jonkun toisen palkasta repäisty. Mene töihin itsekin.

Vierailija
7/19 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katos vaan, sattumalta mun tuloverotus nousi juuri... Älä viitsi yhtään valittaa tuosta korotuksesta, se on jonkun toisen palkasta repäisty. Mene töihin itsekin.

Mene itse. Ymmärrätkö mikä tilanne koko maailmassa nyt on? Et voi olla niin pihalla.

Vierailija
8/19 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene parempipalkkaisiin töihin tai hanki niin paljon rahaa että voit lopettaa työnteon kokonaan. Mitä, eikö onnistu? Miksi ei?

Vierailija
9/19 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan joudun itse elättämään itseni palkka-ja pääomatuloilla. Ihanaa olla vapaa!

Vierailija
10/19 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn useammin Thaimaassa lomailemassa.

Vierailija
11/19 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole valitettu, vaan arvostetaan rahaa ja säästetään.

Vierailija
12/19 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn useammin Thaimaassa lomailemassa.

200 vuoden välein :p

Vierailija
13/19 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin nousi vuodelle 2020 ja näköjään myös nousee vuodelle 2021........tuloveroprosentti nousee yhtä vakaasti kuin kehitysapumäärärahat punatyttösten toimesta.

Vierailija
14/19 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pääsin sieltä verohelvetistä pois viime vuonna. Palkka nousi ja palkan verot pieneni 100%.

Vierailija
15/19 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa katsoa tätä työllisten vaikerrusta kun varattomalle annetaan alle 2 euroa :D

Vierailija
16/19 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso osa varattomista ovat laiskoja. 

Vierailija
17/19 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa katsoa tätä työllisten vaikerrusta kun varattomalle annetaan alle 2 euroa :D

Myös osa-aikatyöläiset pääsevät nauttimaan peruspäivärahan / ansiosidonnaisen perusosan 0,4% indeksikorotuksesta. Kokonaiset 12 senttiä päivältä tekee verojen jälkeen 1,94 euroa lisää ansiosidonnaista kuukaudessa!

Vierailija
18/19 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkules. Minä olen kiitollinen tuosta 1,85 eurostakin. Useamman maitolitran silläkin saa. Tietysti niille jotka kantavat rahansa lähikuppilaan tai pössyttelevät savuna ilmaan, niin tuokaan ei riitä mihinkään.

Vierailija
19/19 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan rauhassa vaan.

Mikä ihme viidakko? Kolme hakemusta : työttömyyspäivärahahakemus, asumistukihakemus ja toimeentulotukihakemus. Jokaiseen menee netissä se 10 minaa. Verkkopankissasi on palkkalaskelmat valmiina jotka lähetät liitteinä kelalle.