Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka kuuntelee Anna Abreun musiikkia tai käy hänen keikoillaan?

Vierailija
08.06.2014 |

Ihmettelen vaan, koska en tiedä ketään joka olisi nimenomaan vain Anna Abreun keikalla käynyt. Meidän tyttö kävi Antti Tuiskun ja Anna Abreun yhteiskeikalla, mutta meni sinne vain Antin takia. Ja kun miettii Abreun musiikkia (sitä mitä radiosta kuulee), niin sehän on pahempaa radiopoppia mitä paljon moititulla Diandralla esim.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen pikku Tappi-Anna ei voi koskaan olla uskottava, vakavasti otettava stara. Karismaa tasan 0. Aikansa saa noita pikkutyttöjä ja esiteinejä viihdyttää, sitten loppuu. Typykällä on niin kamala ulosanti, että oikein irvistyttää kun jostain tuutista tulee joku haastattelu tms.

Vierailija
22/30 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko huolissaan, kyllä siellä Abreun keikoilla porukkaa riittää ihan tarpeeksi! Musa on mielettömän hyvää ihan näin aikuisenkin makuun, Abreun luonteesta puhumattakaan. Jos niin kovin Abreun keikkamyynti huolettaa, niin kantakaa kortenne kekoon ja tukekaa Suomen parasta artistia työssään ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/30 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää olko huolissaan, kyllä siellä Abreun keikoilla porukkaa riittää ihan tarpeeksi! Musa on mielettömän hyvää ihan näin aikuisenkin makuun, Abreun luonteesta puhumattakaan. Jos niin kovin Abreun keikkamyynti huolettaa, niin kantakaa kortenne kekoon ja tukekaa Suomen parasta artistia työssään ;)

Sarkasmi olisi hyvä laji jos sen hallitsee, mutta sinun kommenttisi vaikuttaa lähinnä naurettavalta.

Vierailija
24/30 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään jostain Annan biiseistä. Osaahan se likka laulaa paremmin kuin moni muu.

Muistatteko, kun oli sööttiä Idolsissa, kun Anna vittuili Jonelle heti alkuunsa? Ylimielisyyttä se oli jo silloin.

Keikoilla olen kahdesti käynyt muksujen kanssa, duunin kautta. Toisella keikalla esiintyjä oli pukeutunut koko mustiin, ettei yleisö oikein tummasta taustasta erottanut, että missä se Anna on.

Toinen keikka meni aavistuksen verran paremmin.

ps. pieni nainen ÄLÄ pukeudu mustiin keikalla. Yleisöllä (lapsia tällöin) voi olla vaikeaa hahmottaa missä esiintyjä liikkuu ja onko edes lavalla.

Vierailija
25/30 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon Anna hoiti paremmin kuin alkuperäinen.

26/30 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tämä viimeisin suomenkielinen ripulituotos oli viimeinen naula Abreun uran arkkuun. Oikeasti vähän käy sääliksi, kun ne lapset jotka häntä kuuntelivat Idolsin aikoihin ovat nyt nuoria aikuisia joilla on aivan eri musiikkimaku kuin 10 vuotta sitten tietysti. Nämä nykyiset lapset ja nuoret taas hädin tuskin tietävät kuka on kyseessä, heillä on Sannit, JVG:t, Cheekit, Evelinat, Benjaminit ja kumppanit. Eli vaikka miten vaatteet vähenisivät tai yhtiötä vaihdettaisiin ja laulukieli vaihtuisi, niin yleisö on jo menetetty. Onkohan Abreulla jokin koulutus kuitenkin?

Vierailija
27/30 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateuskortin vetäminen joka paikkaan on säälittävää ja naurettavaa. Jos pitää artistia X hyvänä ja aritstia Y huonona, niin antakaapa nyt selitys, miksi on vain artistille Y kateellinen? Kuka tahansa osaa kyllä laulaa paremmin kuin minä, 95 % av-mammoistakin. Mutta silti olen ihmetellyt samaa kuin ap, tosin kun itse olen poikien äiti, ei tuttavapiirissäni nuoria tyttöjä edes ole.

Toisaalta, kävin itse Erja Lyytisen konsertissa - anteeksi tämä vertaus, Erja, kun kyse on ihan eri tason artistista - siellä sali oli vain vähän yli puolillaan. Harmi, sillä musiikki oli hyvää, konsertti kesti yli kaksi tuntia sisältäen tauon ja asenne ja yleisön ottaminen loistavaa. Ei, en ole Erja enkä sukua hänelle enkä edes tunne häntä. Olen vain kotoisin samoilta seuduilta. Etsikää ihmiset näitä vähemmän tunnettuja artisteja ja yllättykää ja nauttikaa. Tuonnekin sattui puolituttu pariskunta, joka ei ollut edes tiennyt mitä tulee kuuntelemaan ja olivat haltioissaan. Näitä ei vain markkinoida ja nämä tekevät hiljaisuudessa ulkomailla keikkaa. Eikä tartte keikistellä, kun musiikki myy. Se myy vain paremmin muualla kuin Suomessa. 

Vierailija
28/30 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulutossu kirjoitti:

No kyllähän tämä viimeisin suomenkielinen ripulituotos oli viimeinen naula Abreun uran arkkuun. Oikeasti vähän käy sääliksi, kun ne lapset jotka häntä kuuntelivat Idolsin aikoihin ovat nyt nuoria aikuisia joilla on aivan eri musiikkimaku kuin 10 vuotta sitten tietysti. Nämä nykyiset lapset ja nuoret taas hädin tuskin tietävät kuka on kyseessä, heillä on Sannit, JVG:t, Cheekit, Evelinat, Benjaminit ja kumppanit. Eli vaikka miten vaatteet vähenisivät tai yhtiötä vaihdettaisiin ja laulukieli vaihtuisi, niin yleisö on jo menetetty. Onkohan Abreulla jokin koulutus kuitenkin?

Ei ole Abreulla minkäänlaista koulutusta. Aloitti aikoinaan lukion muttei jaksanut opiskella ja lopetti parin viikon jälkeen. Sittemmin on kovasti "kadehtinut" julkisesti Alepan kassojen työtä, koska "olis niin iisiä tehdä duunia 8-16 ja illalla päästä eroon koko hommasta". Ei ole koskaan mitään muuta työtä tehnyt kuin tätä musiikkihommaa eli kun se loppuu, aika tyhjän päälle jää. No eiköhän sitä massia ole sen verran kertynyt että voi elellä luksusta ja matkustella loppuikänsä tekemättä yhtään mitään.

Vierailija
29/30 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot silikonit kannattaisi laittaa ja lähteä ihan kansan pariin kiertämään vaikka Frederikin kanssa.

Vierailija
30/30 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka keikalla, paras kaikista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä