Kumman kaa: prinssi Daniel vai Chris O'Neill?
Kumpi on enemmän makuusi, jos olisi pakko valita? :)
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 20:11"]
Täällä toinen, joka valitsisi mieluiten Carl Philipin. Hän muistuttaa hieman Orlando Bloomia ja pitää luonnosta/eläimistä. Plussaa taiteellisuudesta sekä tummista kiharoista.
[/quote]
Jos isäänsä tulee kaljuuntuu kohta.
Itse pidän kaljuista miehistä, eli en sano tätä haukkuakseni, mutta jos kiharat kiehtoo, ne ei ole ikuisia.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 00:17"]
Minulla on sellaiset vibat, että Chrisin ja Madden liitto päättyy vielä eroon. Vickan ja Daniel sen sijaan porskuttavat yhdessä loppuelämänsä.
[/quote]
Ajattelin juuri eilen samaa. Madde on ottanut sydänsuruissaan pakosta ekan äijän, joka on tullut vastaan. Se Chris on selvästi alkoholisoitunut kiipijä, kuten sukulaisensakin.
Minä taas luulen, että Maddea kiehtoo ns. vaaralliset tyypit. Onhan täällä moni muukin nainen todennut, että pitää haasteista eli haluaa leikkiä tulella. Madden ex petti ja Chrisistä en hämmästyisi, vaikka hänkin osoittautuisi petturiksi. Tosin uskon - olen suorastaan varma - että Chris ei jää ns. housut kintuissa kiinni niin kuin Madden ex, koska hän osaa pyörittää bisnestä ja lahjoa hiljaiseksi jokaisen, joka voisi jotain hämärää tietoa hänestä antaa. Hän on siinä mielessä maailmanmies verrattuna vähän säälittävään Jonakseen ja tietää, miten naisia pitää pyörittää. Tämä Maddea varmaan kiehtookin.
Chris ei tosiaan ole osoittautunut miksikään osallistuvaksi puoliskoksi. Itse en pidä siitä, että hänellä on näitä amerikkalaisia maneereja esim. häissään. Osaa kyllä pyörittää mediaa ja tehdä eleitä mutta aitoutta niissä ei ole ja yleensä ne vähän hymistellen sivutetaankin jopa mediassakin. Jo raskausaikana Chris veti tupakkaa ja Madde sai siinä sitten vähän savuja väistellä eli ei todellakaan tue puolisoaan. Samoin on bilettänyt kavereineen perhejuhlissa (häät, ristiäiset) eli Madde ei todellakaan ole prioriteeteissa ykkösenä. Veikkaan, että osaa puhua ja tehdä eleitä, jotka koukuttavat Madden kaltaista epävarmaa tyttöä. Madde on nimittäin elänyt äärimmäisen suojattua ja turvallista elämää, ja Jonaksen teko on takuulla tehnyt tytön todella epävarmaksi itsestään. Helppo saalis tällaisilla Chrisin kaltaisille pyörittäjille.
Chrisiä ja Madeleinea ei oikein ole koskaan saatu kuvattua hellistä hetkistä eikä edes hellistä katseista. Eivät koskettele toisiaan pienin elein, kaikki eleet ovat näyttäviä ja medialle tarkoitettuja. Heidän suhteestaan puuttuu aitous ja lämpö, vaikka aivan varmasti siinä on rakkauttakin, ainakin Madden puolelta.
En rupea kuitenkaan veikkailemaan, pysyykö Vickan ja Daniel yhdessä ikuisesti ja Chris ja Madeleine eroaisivat. Kaukana Ruotsista on helppo järjestää itselleen mieluisa elämä eikä eroa tarvita, vaikka jotain pientä taustalla tapahtuisikin. Sen sijaan Daniel on vaimoineen koko ajan tapetilla ja sellainen elämä on rankkaa. Voisin jopa väittää, että Vickan ja Daniel voivat olla yllättävän lähellä eroa, kun ajattelee heidän elämäänsä. Todennäköisesti kärsivät sekundaarisesta lapsettomuudesta, mahdollisista keskenmenoista ja valtavista paineista julkisuuden suhteen. Danielin sairaus on varmasti myös yksi stressinaihe. Joskus se rakkauskaan ei riitä, jos muuten on koko ajan paha olla.
Minä en kaipaa miehessä haastetta vaan kumppanuutta. Haluan miehen, joka haluaa bilettää minun kanssani, viihtyy minun kanssani, haluaa olla se tärkein ihminen minulle ja minä hänelle. Silloin varmaan valinta osuu Danieliin, vaikka muuten hän ei minulle ihannemies olisikaan.
Siis vaik olis pakko valita niin en kyllä osaa sanoa. Kumpikaan ei sykähdytä mitenkään.
Oon rebel ja valitsen Prinssi Carl-Philipin ;) Ja oon ymmärtänyt, että Carl-Philip tykkää jos nainen on vähän rebel ;)
Daniel ehdottomasti. Chris ei oo yhtään mun makuun.
Danielin kaa. Se vaikuttaa kiltiltä ja hyvältä ihmiseltä. Chrisistä taas tulee epämiellyttävä fiilis - ihan kuin se olisi joku psykopaatti joka voi joku päivä tehdä yllättäen ihan mitä tahansa. Ei kovin uskollisen ja lämpimän oloinen. Ulkonäöltä oikeastaan kumpikaan ei erityisesti inspaa.
Todellakin Danielin kaa. Daniel on symppis!
Chris! ja samalla saisin illuminatin vip-kortin.2
Tottakai Risi, tienaa ite rahat, ei oo Kallen elätti. Komea kuin mikä, oikea herrasmies.
Chrisin. Siinä on jotain tummaa ja kylmää, jotenkin hankalaa... Haastetta! Oon aina tykänny erikoisemmista ja haastavista miehistä, ei se peruskomeus oo sytyttänyt pelkästään.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 19:54"]Todellakin Danielin kaa. Daniel on symppis!
[/quote]
Näin todellakin
Harry! ;)