Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
meenkö salille vai reippaalle kävelylle?
08.06.2014 |
Nyt vain makaan sängyssä enkä saa itseäni mihkään.
Kommentit (6)
Ei muuten pidä paikkaansa, kävely voi olla jopa tehokkaampaa kuin juokdu
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No ei juoksukaan vastaa salitreeniä. ..
Mene kävelylle. Naatiskele. Salille ehdit huomennakin.
Kävelylle, niin saat olla ulkona. Minä lähden nyt :).
Alue: Aihe vapaa
Mene juoksulenkille. Olet ulkona mutta saat kunnon treenin: kävely ei vastaa salitreeniä.