Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petän parhaillaan miestäni. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
08.06.2014 |

Mies ja lapset ovat mökillä, lähtivät eilen. Meidän sohvalla nukkuu nyt mun rakastaja. Kohta mä herätän sen ja se lupas laittaa mulle romanttisen päivällisen. Oma mies ei koskaan kokkaa mulle. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko vakavaan suhteeseen tuon rakastajan kanssa jos eroatte?

Vierailija
22/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit kohdella miestäsi noin? Eikö miehesi sinusta ansaitse tulla paremmin kohdelluksi? Miksi et ensin eronnut ja sitten vasta hankkinut uutta miestä? Miksi pettäminen on sinusta kivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rakastajasi huora?

Vierailija
24/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti mä haluaisin vakavan suhteen rakastajani kanssa. Taidan olla rakastunut. :) En tiedä miksi kohtelen miestäni näin tai onko tämä edes paha asia. Asiat vaan tapahtu ja mä en uskaltanu heti erota.

Mä en oikein tiedä petänkö mä ketään, toisaalta. Mies ei tunnu haluavan tehdä mitään meidän avioliiton paranemisen tai jatkumisen hyväksi. Mä vielä kuitenkin yritin tossa talvella. Mä jotenkin aistin, että mies ois jo antanu periks. Mä olen antanu periks. Turhaa hakata päätä seinään jos toisella ei ole halua. 

Rakastaja ei ole huora :)

Vierailija
25/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sama tilanne ja mietin sitä, että otinko rakastajan alitajuisesti juuri siksi, että toivon jääväni kiinni, koska se pakottaisi paskan avioliiton johonkin suuntaan. Mitä arvelet omalla kohdallasi? Haluaisitko oikeastaan jäädä kiinni?

Vierailija
26/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä haluan jäädä kiinni. Ei tää elämä näinkään voi jatkua. Kukaan ei ole onnellinen.

Kiitos ajankulusta :) Mä lähden nyt katselemaan kokkaavaa miestä. Semmonen on aika seksikäs :)

-ap-

Vierailija
27/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tilanne. Olen kylläkin 22v. Vkloppuisin näen kusipää poikaystävääni, muut päivät panen toista. Olen yrittänyt erota ja aion sen vielä tehdäkin, että saan olla unelmamieheni kanssa.

Vierailija
28/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaa uida riittävän hyvin ja paikka olisi tuttu ja kaveri luotettava, niin olisin päästänyt.