Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petän parhaillaan miestäni. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
08.06.2014 |

Mies ja lapset ovat mökillä, lähtivät eilen. Meidän sohvalla nukkuu nyt mun rakastaja. Kohta mä herätän sen ja se lupas laittaa mulle romanttisen päivällisen. Oma mies ei koskaan kokkaa mulle. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et jätä miestäsi ja anna hänellekkin mahdollisuus löytää ihana ja uskollinen elämänkumppani? Miksi tuhlaat toisen elämän pilaamalla ja kusettamalla?

Olet etova, oksettavaa

Vierailija
2/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit palaa alimmassa helvetissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mitä teet, mutta älä ainakaan tule palstalle itkemään, kun jäät kiinni ja miehesi jättää sinut yksinhuoltajaksi.

Vierailija
4/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin siellä taas yksinäinen porvoosta aloitti ketjun.

Vierailija
5/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rakastajasi miehesi ystävä tai sukulainen? Onko lapsesi myös miehesi lapsia?

Muistithan laittaa lapsille kunnon eväät matkaan mökille jos oma miehesi ei osaa laittaa ruokaa.

Vierailija
6/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku kysymyksiä piti esittää. Kysymyslause alkaa kysymyssanalla, myöskin epäsuoria kysymyslauseita on. Kysymyslause päättyy kysymysmerkkiin. Googlettakaa, jos ette tiedä. Kysymyksellä halutaan saada tietoa jostakin asiasta. -ap- 

Vierailija
7/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ehdit kirjoitella palstalle, jos kerran olet pettämisen touhuissa?

Vierailija
8/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miehen ystävä eikä sukulainen. Lapset on yhteisiä. Ja osaa se laittaa ruokaa, sitä ei vaan kiinnosta tehdä mulle kivoja asioita. -ap-

Vierailija
9/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mun rakastaja nukkuu. Meillä oli rankka ilta, yö ja aamu :) Vanhan miehen on kuulema levättävä hetki <3

Vierailija
10/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pysähtynyt miettimään mitä tapahtuu jos jäät kiinni? Onko mielessäsi kertaankaan käynyt se, mitä siitä aiheutuu miehellesi, lapsillesi ja myös sinulle?

Mummu sanoi aina; itku pitkästä ilosta. Kokemuksesta tiedän, että se on edessä

Vierailija
11/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 16:02"]Eiku kysymyksiä piti esittää. Kysymyslause alkaa kysymyssanalla, myöskin epäsuoria kysymyslauseita on. Kysymyslause päättyy kysymysmerkkiin. Googlettakaa, jos ette tiedä. Kysymyksellä halutaan saada tietoa jostakin asiasta. -ap- 

[/quote]

Itse asiassa ap sinä vain kysyt HALUAAKO joku kysyä et aloituksessa sano että pitää laittaa vain kysymyksiä..

Vierailija
12/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se rakastaja vaan ole miehesi isä tai isoisä? Mä en oo koskaan ymmärtänyt naisia jonka pitää naida kaikki suvun miehet.

Vierailija
13/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi sinua horo :(

Vierailija
14/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun mummukin sano noin (itku pitkästä ilosta), ja jatkoi että pieru paljon naurmisesta. Hei, kerranhan täällä eletään. Mä kerään rohkeutta erota. Me ollaan miehen kanssa lähinnä kämppiksiä, tai ei ehkä enää sitäkään. En ole onnellinen, tuskin mieskään. En tiedä, onko mies onnellinen, koska me ei enää puhuta. Meillä ei ole mitään yhteistä enää. 

Toki lapset surettaa, mutta oishan se niillekin varmaan elämys tutustua onnelliseen äitiin? -ap-

Vierailija
15/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se edelleenkään ole miehen sukulainen tai tuttava. -ap-

Vierailija
16/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rakastajasi myös varattu?

Vierailija
17/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varattu. -ap-

Vierailija
18/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saanko kysyä, että minkä ikäinen olet ja minkä ikäinen on tämä rakastajasi?

Vierailija
19/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 41 ja rakastaja on 50.

Vierailija
20/28 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi petät?