Petän parhaillaan miestäni. Haluatko kysyä jotain?
Mies ja lapset ovat mökillä, lähtivät eilen. Meidän sohvalla nukkuu nyt mun rakastaja. Kohta mä herätän sen ja se lupas laittaa mulle romanttisen päivällisen. Oma mies ei koskaan kokkaa mulle.
Kommentit (28)
Voisit palaa alimmassa helvetissä.
Tee mitä teet, mutta älä ainakaan tule palstalle itkemään, kun jäät kiinni ja miehesi jättää sinut yksinhuoltajaksi.
No niin siellä taas yksinäinen porvoosta aloitti ketjun.
Onko rakastajasi miehesi ystävä tai sukulainen? Onko lapsesi myös miehesi lapsia?
Muistithan laittaa lapsille kunnon eväät matkaan mökille jos oma miehesi ei osaa laittaa ruokaa.
Eiku kysymyksiä piti esittää. Kysymyslause alkaa kysymyssanalla, myöskin epäsuoria kysymyslauseita on. Kysymyslause päättyy kysymysmerkkiin. Googlettakaa, jos ette tiedä. Kysymyksellä halutaan saada tietoa jostakin asiasta. -ap-
Miten ehdit kirjoitella palstalle, jos kerran olet pettämisen touhuissa?
Ei ole miehen ystävä eikä sukulainen. Lapset on yhteisiä. Ja osaa se laittaa ruokaa, sitä ei vaan kiinnosta tehdä mulle kivoja asioita. -ap-
No siis mun rakastaja nukkuu. Meillä oli rankka ilta, yö ja aamu :) Vanhan miehen on kuulema levättävä hetki <3
Oletko pysähtynyt miettimään mitä tapahtuu jos jäät kiinni? Onko mielessäsi kertaankaan käynyt se, mitä siitä aiheutuu miehellesi, lapsillesi ja myös sinulle?
Mummu sanoi aina; itku pitkästä ilosta. Kokemuksesta tiedän, että se on edessä
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 16:02"]Eiku kysymyksiä piti esittää. Kysymyslause alkaa kysymyssanalla, myöskin epäsuoria kysymyslauseita on. Kysymyslause päättyy kysymysmerkkiin. Googlettakaa, jos ette tiedä. Kysymyksellä halutaan saada tietoa jostakin asiasta. -ap-
[/quote]
Itse asiassa ap sinä vain kysyt HALUAAKO joku kysyä et aloituksessa sano että pitää laittaa vain kysymyksiä..
Eihän se rakastaja vaan ole miehesi isä tai isoisä? Mä en oo koskaan ymmärtänyt naisia jonka pitää naida kaikki suvun miehet.
Joo, mun mummukin sano noin (itku pitkästä ilosta), ja jatkoi että pieru paljon naurmisesta. Hei, kerranhan täällä eletään. Mä kerään rohkeutta erota. Me ollaan miehen kanssa lähinnä kämppiksiä, tai ei ehkä enää sitäkään. En ole onnellinen, tuskin mieskään. En tiedä, onko mies onnellinen, koska me ei enää puhuta. Meillä ei ole mitään yhteistä enää.
Toki lapset surettaa, mutta oishan se niillekin varmaan elämys tutustua onnelliseen äitiin? -ap-
Ei se edelleenkään ole miehen sukulainen tai tuttava. -ap-
Siis saanko kysyä, että minkä ikäinen olet ja minkä ikäinen on tämä rakastajasi?
Miksi et jätä miestäsi ja anna hänellekkin mahdollisuus löytää ihana ja uskollinen elämänkumppani? Miksi tuhlaat toisen elämän pilaamalla ja kusettamalla?
Olet etova, oksettavaa