Lue keskustelun säännöt.
Rikosnimike: petos
08.06.2014 |
Minkälaisia petoksia ovat av-mammat tehtailleet? Onko yleisin se kuuluisa Kela-petos (=nostaa tukia vaikka onkin tuloja tms.) vai onko täällä taidokkaampien petosten tekijöitä paikalla?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen nostanut rahaa tililtä mihin minulla ei ollut käyttölupaa. Tosin syyttäjä jätti syytteen nostamatta teon vähäisyyden vuoksi. Rahat olivat kuitenkin minun hallinnassani, mutta tili ei.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 16:02"]
Olen nostanut rahaa tililtä mihin minulla ei ollut käyttölupaa. Tosin syyttäjä jätti syytteen nostamatta teon vähäisyyden vuoksi. Rahat olivat kuitenkin minun hallinnassani, mutta tili ei.
[/quote]
Miten jäit kiinnit?
AP vinkattu varmuuden vuoksi!