Ikä on vain numero ja vankila on vain huone
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
@Moderaattori
@Ylläpitäjä
@Mod
@Moderator
@Admin
@Administrator
Jopas jotakin. Numeroitko vielä?
Ootko paikkari eli et osaa poistaa keskustelua? HUOKAUS...
/delete_thread=#46567770
OLE HYVÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
@Moderaattori
@Ylläpitäjä
@Mod
@Moderator
@Admin
@Administrator
Jopas jotakin. Numeroitko vielä?
Ootko paikkari eli et osaa poistaa keskustelua? HUOKAUS...
/delete_thread=#46567770
OLE HYVÄ
Tack
Ikä voi olla myös kirjain, kuten X,C,L,M,V,I,D
En tiedä onko merkitystä mutta olen siis 15v ja mies muutaman vuoden vanhempi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kumpi teistä on vankilassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelen noin.
Vankila on vain huone. Toki siellä huoneessa on muitakin ihmisiä, siis vankeja ja vartijoita. Joten viihtyvyys vankilassa riippuu aikalailla siitä minkälaisia ne muut ihmiset ovat. Monella työpaikalla on paljon kamalempaa väkeä kuin monessa vankilassa. Ja vankilassa on se hyvä puoli että jos ei jaksa niitä ihmisiä niin voi pyytää päästä eristysselliin. Työpaikalla ei voi eristäytyä.
Onhan se ankeaa olla vankilassa pitkään siellä huoneessa. Olisihan se mukavaa päästä kuljeksimaan ulkonakin joskus. Mukavempi ulkona, mukavempi vapaana. Mutta ei vankila kamalaa ole, se on vain harmaata ja tyhjää, ei oikein mitään. Ei elämää, ei kamalaa, ei mitään. Paitsi tietysti jos täyttää aikansa vaikkapa opiskelulla tms, jos sellaiseen on intohimoa.
Kuulostaa siltä, että et koskaan ole ollut vankilassa etkä tunne ketään, joka on.
Iänkin joku voi kokea 'vankilana' (nyky-yhteiskunnassa) eli eiköhän tuossa nyt ollut kyse ihan vaan jostain vertauskuvasta, eikä mistään konkreettisista vankilaoloista.
Eli tuo mainittu mies kai halusivain sanoa, ettei ikää pääse kukaan pakoon, kun siinä ja sen keskellä koko ajan kuitenkin elät.
Vierailija kirjoitti:
Ap
No tuntuuko sen penis hyvältä sisälläsi molemmissa reijissä? Nuoleeko myös taitavasti. Imetkö häneltä loppuun asti ja nielet?
Vankilaan johtaneet teotko on vain "tekoja". Kierrän tuollaiset tyypit kaukaa.
Niin kuka se sanoi että 16-vuotiaat kiduttajamurhaajat eivät kuulu vankilaan. Mielestäni tuossa tapauksessa ikä on vain numero ja vankila vain huone. Lukkojen taalse joutavat anyways