Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää sooloa vatsallaan

Hyvinvointiseksin puolesta
01.01.2021 |

Huomasin aiheesta käydyn keskustelun heinäkuussa 2018 (Itsetyydytys mahallaan nylkyttäen), enkä malta olla kehumatta sen toimivuutta miehen näkökulmasta. Sehän on mitä luontevin tapa ja todellakin hyvää treeniä parempaan hyvinvointiin laajemminkin. Kokeilemalla, kekseliäisyydellä ja kärsivällisyydellä se oma tyyli löytyy. Vatsan alle esim. leveät patjankappaleet tai vastaavat, jalkojen välissä hyvä tukeva tyyny jota vasten jumpsutella. Sopivan asetelman kanssa pääsee pitkäkestoiseen jopa parin tunnin ”eroottiseen aerobicciin”, joka laittaa kehon hyvät endorfiinit virtaamaan ja tekee hyvää terveydelle laajemminkin kuin orgasmin verran. Kumin käyttö on enemmänkin kuin suositeltavaa, rytmikkään musiikin kuuntelulla kuulokkein pääsee monin verroin parempiin fiiliksiin. Kun ei vie loppuun asti, toimii myös tosi hyvin kivana valmistautumisena hyvään seksiin puolison kanssa.

Seksi on rikasta ja kivaa kun sen estottoman avoimin mielin oikein oivaltaa!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii se naisenkin näkökulmasta. Hieroo lantiota vatsallaan esim patjaan tai tyynyyn.

Vierailija
2/36 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen runkkaan mielelläni vatsallaan. Työnnä käden haaroihin pusken lantiota patjaa varten hieron käsin kyrpääni. Runkkaa myös istuen, työntään lantion kunnonnlla ylös eteen minulle on lantion liike erittäin tärkeää.

Vierailija
4/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tärkeänä lantion liikettä masturboidessanne vatsallaan tai muussa asennossa?

Vierailija
5/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä samaan aikaan eturauhasen hieronta käynnissä sopivalla lelulla kun peppu ylöspäin.

Vierailija
6/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen runkkaan mielelläni vatsallaan. Työnnä käden haaroihin pusken lantiota patjaa varten hieron käsin kyrpääni. Runkkaa myös istuen, työntään lantion kunnonnlla ylös eteen minulle on lantion liike erittäin tärkeää.

Sama, teinistä asti olen tehnyt noin. Tuntuu niin paljon paremmalta, kun saa nautintoa ja laueta lantion ja vartalon liikkein. Sama juttu yhdynnässä ja tyttöystävän antamassa käsiseksissä. Tykkään työnnellä penis hänen sormiensa ympäröimänä ja yhdynnässä nautin olla päällä ja vallassa, rinnat vasten rintakehääni. 

Vierailija
7/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Offtopic vähäsen, kiihotti katsella hyväkroppaista miestä työntämässä kulliaan patjaa vasten ehkä puoliunessa mutta silti. Kerran näin livenä kun nuoruuden poikaystäväni teki tuota ja se kiihotti aivan sairaasti.

Vierailija
8/36 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienestä asti tyydyttänyt lantion ja käden avulla. Lantion oma liike on paras, kun voima kohdistuu suoraan patjaan asento pysyy tiukkana loppuun asti. Jalat tiukkana yhdessä. Lantio ojentuu tiukkana patjaa vasten

Vierailija
9/36 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aina ollut helpoin tapa työntää lantio tiukkana eteen jotain vasten asento löytyy helpommin. Tulee loppuun asti koska saan työntää omaan tahtiin lantion tiukkana pito on tärkeää. Työntö jää vajaaksi en laukea kunnolla.

Vierailija
10/36 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea aloittaa tyydytys alusta, jos lantion työntö ns, pettää. Lantion ojennus ei pysty tiukkana

Vierailija
11/36 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein istuen pusken kättä haaroihin lantio puskee rajusti eteen. Lantio ei karkaa taakse. Lantio pysýy kaarella kättä vasten. Lantio ojentuu kokoajan eteen työnnetynä lantion paine pysýy ja kohdistuu oikein eikä lantion tiukka asento vajoa pysýy tiukkana koko vedon ajan.

Vierailija
12/36 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patjojen väliin hyvä nyökytellä, mielitekojen mukaan nylkytys kohtaan voi laittaa erilaisia asioita .

Esim kumi tai nahka juttuja

Vierailija
13/36 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukean melkein itsestään, kun lantion asento vain pysýy tiukassa työnnössä lantion pumppaa kunnolla joka tynnöllä. Lantio ojennus ei saa löystyä muuten veto keskeytyy pahasti kesken ja lantion asento pitää puskee uudestaan työntöön

Vierailija
14/36 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut muutaman kerran keskenään lantion asento, tiukkuus vajoaa alas lantion työntö jää vajaaksi lantio jää taakse. Asento hajoaa. Pitää työntää lantio tiukkana uudestaan kaarrelle saakka lantion asento pysyy tiukkana loppuun asti

Vierailija
15/36 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Offtopic vähäsen, kiihotti katsella hyväkroppaista miestä työntämässä kulliaan patjaa vasten ehkä puoliunessa mutta silti. Kerran näin livenä kun nuoruuden poikaystäväni teki tuota ja se kiihotti aivan sairaasti.

Teen aina samalla tavalla lantio voimalla pajaa varten pumppaten. Jalat kiinni niin asento pysyy tiukkana ja suorana jolloin lantion liike tekee sen mitä pitää

Vierailija
16/36 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten sen lantion pitikään olla, jäi vähän epäselväksi? Rentona?

Vierailija
17/36 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miten sen lantion pitikään olla, jäi vähän epäselväksi? Rentona?

Olen vatsallaan pumppaan lantiota rajusti pajaa varten jalat kiinni. Jalat pitää asennon niin työntö kohdistuu suoraan lantion alueelle, jos asennon tiukkuus pitää kunnolla loppuun asti laukea varmasti

Vierailija
18/36 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Teen sen samalla tavalla painan lantion tiukkana jotakin jolloin paine pysýy oikeassa paikassa jalkovälissä koko ajan. Jalat kiinni jolloin lantio ei karkaa liian ylös .Jalat  pitävät asennon paketissa

Vierailija
19/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös hieron lantiota jotain vasten ja laukean melkein itsestään 

Vierailija
20/36 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Toimii se naisenkin näkökulmasta. Hieroo lantiota vatsallaan esim patjaan tai tyynyyn.

Mä hieron lantiota rajusti jotain vasten ja laukean kunnolla loppuun asti jos työntö ei jää vajaaksi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi