Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä?läheinen ei usko että päänkutina on hoidettavissa.

Vierailija
08.06.2014 |

Joulusta asti olen kärsinyt tajuttomasta kutinasta päässä, ihan kuin joku menisi siellä ja sitten nipistelee.pahinta on tuo kirvely, varmaan päänahka jo niin tulehtunut kun olen raapinut. minulla on ollut joskus viisi vuotta sitten masennusta ja muita psyykkisiä ongelmia mistä läheisetkin tietää.menin omalääkärille ja hän sanoi että kannattaa tehdä täishampoo hoidot jne.tein ja helpotti hetkeksi.tällä hetkellä ei ole kotona toimivaa p.pesukonetta tai pakastinta joten en siellä voi tehdä mitään hoitoja.tein eilen priodermillä hoidon,ajattelin että kokeilen auttaako se.vaihdoin myös lakanat (olen toisen läheisen luona).ensimmäisen kerran joulun jälkeen viime yö oli ihana,ei kutissut ja hiukset (pitkät ja paksut)on ns.normaalit.

Ongelma on se että tämä "läheinen" väittää että hänen pään kirvely yms.johtuu leikkauksesta kun hänellä oli aivoverenvuoto yli vuosi sitten.nyt hän väitti että se johtuu jostain lääkkeen lopettamisesta.joudun olemaan hänen luona välillä öitä, joten sama rumba jatkuu aina ellei hän tee hoitoja.minulla oli tuholaismyrkytys viime kodissani, jotain kuoriaisia, silloin tämä läheinen väitti kaikille tuttaville että näin omiani ja soitti psykiatrille.(ihan eläviä toin hänelle näytille silloin).Nyt jos sanon että hei täishampoo auttaa, että on loisia, hän pitää minua taas mielenterveysvikaisena. mitä teen?

(en ole joulun jälkeen pystynyt käymään töissä,en koulutuksessa,en nää ystäviä, reissailen missä sattuu kun kotiinkaan ei voi mennä.haittaa siiis koko elämääni.)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi käydä töissä? Oletko sairauslomalla? Ei oikein auennut täysin tuo juttusi.

Vierailija
2/8 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida sulla olla kaikki kotona? Osta apteekin perusvoidetta (Aqualan tms.) ja länttää sitä päähän tukan pesun yhteydessä, eli käytännössä peset tukan ja hiuspohjan perusvoiteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni vähän ohi. Sinulla ja tällä "läheisellä" (olisit voinut käyttää vaikka nimea Esko) on täitä ja et voi käydä sen takia töissä?

Vierailija
4/8 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et asu omassa kodissa ja käy töissä?

Vierailija
5/8 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä jos muuttaisit pois sieltä tuttusi täikämpästä jos hän ei kerran täiden olemassa oloon usko?

Vierailija
6/8 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampailin eilen shampoopesun jälkeen niin harmaita ja kirkkaan punaisia ökkimönkiäisiä tippui lavuaariin. Eli riittää pelkkä perusvoide?? kiitos paljon asiallisesta vastauksesta. jääkööt tämä tähän.

Vierailija
7/8 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 12:20"]Kampailin eilen shampoopesun jälkeen niin harmaita ja kirkkaan punaisia ökkimönkiäisiä tippui lavuaariin. Eli riittää pelkkä perusvoide?? kiitos paljon asiallisesta vastauksesta. jääkööt tämä tähän.

[/quote]

Ihan asiallisia sulta kysyttiin. On helpompi hoitaa täiongelma pois, jos huolehtii itse siivoukset ja pyyksinpesut omassa kodissaan, eikä majaile tartuttajien nurkissa.

Vierailija
8/8 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täishampoita on erilaisilla vaikuttavilla aineilla. Eli osta nyt sellainen shampoo jossa on eri vaikuttava aine kuin sillä jolla edellisen kerran pesit. Pese ensin kerran ja uusi viikon päästä

ja älä nyt hemmetti vie punkkaa sen täipesäkkeen luona. Jos on pakko, niin o

eri huoneessa. Vie omat lakanat ja tyynyt. Täi elää pään ulkopuolella vain noin vuorokauden joten ei ne pesi joka paikassa. Mutta ei siis päätä toisen tyynyyn, ei yhteisiä harjoja

ei ne täit metrejä loikkaa. Mutta hoida Se oma pää kuntoon ja sen jälkeen pysy kaukana siitä joka ei hoida niitä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä