Miten motivoitua käyttämään älypuhelinta?
Helevatan joulupukki toi mulle älypuhelimen. En tunne tarvetta käyttää sitä ja ne harvat ominaisuudet joista voisi joskus olla hyötyä, on niin harvinaisia ettei tunnu olevan vaivan arvoista. Ei ole aikaa opetella ja kun tässä ei edes ole mitään opaskirjaa mukana niin en osaa edes etsiä tietoa mitä tällä voisi tehdä. Tällä hetkellä parhain käyttöidea tälle olisi laittaa ensi kesänä verkon painoksi.
Kommentit (5)
Te ette nyt varsinaisesti auttaneet tässä asiassa.
Jep, erittäin sopiva verkonpainoksi - käypäinen myös korjaamaan laatoituksen reunasta puuttuva kolo.
Minulla on vuosia jo ollut niin vanhoja/käyttikseltään vanhentuneita älypuhelimia/tabletteja ettei niihin oikein mitään enää saanut. Av nyt toimi, minulla ei tietokonetta olekaan.
Nyt ostin uuden puhelimen, ja huokaisen helpotuksesta vielä miltei joka kerta kun käytän nettipankkia, maksan verkossa ostoksia jne. kun sain nuo mobiilipankit käyttöön.
Alkoi mennä hermo siihen varmennusralliin, ja kun ikänäkökin teki sen tunnuslukulistan yms. lukemisesta raivostuttavaa, saati muuten se "anna tunnus sieltä sun täältä ja vielä pari kertaa puhelimesta" sen 6 kertaa yhdelle maksulle.
Ei sitä ole mikään pakko käyttää. Minulta kysyttiin minkälaisen älypuhelimen haluaisin, niin vastasin, etten halua minkäänlaista vaan vanha puhelimeni on ihan passeli, toivat silti valkoisen apple puhelimen ja tuolla se on laatikossaan makaa toista vuotta.