Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paljonko antaa bensarahaa tässä tilanteessa?

Vierailija
08.06.2014 |

Matkaa 70km, kuski muutenkin menossa samaan paikkaan. Kaksi kyytiläistä hyppää kyytiin, paljonko on

ok bensaraha?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensojen mukaan ja jaetaan kolmelle, pyöristetään ylöspäin.

Mun mielestä tuollaisella yksittäisellä matkalla ei tarvitse ottaa huomioon mitään auton muita kuluja, ehkä sitten, kun kuljetaan kimppakyydillä päivittäin töihin yhdellä autolla tms.

Vierailija
22/23 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 10:11"]

En koskaan ota muita kyytiin, koska aina syntyy tuo "ei tarvitse maksaa, kun kuitenkin olet menossa" -juttu. Asia selvä, minä olen menossa 70 km päähän, matkaan kuluu aikaa noin tunti (alussa ja lopussa nopeusrajoitus 50 km/h). Lähden kotipihasta ja päädyn aseman parkkiin. Kyytiläiset voivat mennä bussilla eli ensin kotoa pysäkille, sieltä linja-autoasemalle, sieltä bussiin ja matkaan. HInta on halpa, mutta aikaa kuluu kotoa asemalle noin 2 tuntia. Valinta on heidän eli maksavatko nopeudesta ja helppoudesta vai pelkästä matkasta.

Tai jos otan kyytiin, niin vien oman kodin pihasta sinne, minne itse olen menossa enkä aja mitään sivureittejä, koska joku pitää noutaa jostain tai jättää johonkin. Taksit on keksitty, menkööt niillä.

[/quote]

Sulla on varmaan paljon kavereita. Oikeasti, oletko köyhä vai vain ikävä ihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähden kohta ajamaan 400 km matkan. Jos tuosta kohta tulisi joku yksi ja kysyisi koko matkalle tai vaikkapa puoleen väliinkyytiä, niin pyytäisin tarjoamaan pysähtyessä kahvit. Jos kaksi - vaikka olisi lapsiakin, niin pyytäisin vitonen/nenä, sen enempää se auto siitä ei kulu olettaen, että ovat siististi. Jos taas joku tarvitsisi kyydin tuohon naapurkuntaan 40 km päähän, en ottaisi mitään.