Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko jotenkin huono asia, jos vauva nukkuu vain vaunuissa?

Vierailija
27.05.2014 |

Yöt ja päiväunet vaunuissa eikä sängyssä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä Kai? Tuskin se vauvana haittaa. Sitten tarvii paremman patjan kun kasvaa ja tulee painoa :)

Vierailija
2/6 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo, mulla poika nukku paremmin vaunuissa kun sängyssä kun oli ihan vauva. 3-4kk ikäisenä aloin totuttaa sänkyyn niin että muodostin sille pienen pesän peitosta jonka keskellä nukku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Joillakin vauva nukkuu rattaissa ekat ajat kokonaan. Niin meilläkin; rattaat oli helppo työntää aina siihen huoneeseen missä oltiin, tai vaikka pihalle, ilman että vauva heräsi. Rattaissa oli aina mukavan lämmintä ja suojaisaa ja lapsi oli helppo nukuttaa uudelleen vain heijaamalla rattaita.

Vierailija
4/6 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mun mielestä, miksi olisi? 

Itse "opetin" ekan lapseni siihen, että päiväuniaikaan lähdettiin aina vaunulenkille  ja myöhemmin tietty siis rattaiden kanssa lenkille. Lapsi oppi siihen, että päikkärit nukutaan aina ulkona... eli lopulta mulla oli lapsi, joka kolmevuotiaana ei suostunut nukkumaan päikkäreitä sängyssä, eikä mahtunut rattaisiin enää (sillain mukavasti, tunkemalla toki, mutta eihän se ole kivaa kenellekään). Päiväkodissa nukkui kyllä kiltisti muiden kanssa päiväunet sisällä, mutta vapaa-päivinä ei suostunut kotona sisällä päiväunille. Lopulta ne päiväunet jäikin sitten vallan pois tämän seurauksena... 

Toisella lapsella oli niin paha koliikki, ettei oikeasti nukkunut kuin liikkuvissa vaunuissa. Yöunet ja päiväunet ja kaikki. Pikkuvauva-ajan jälkeen oppi nukkumaan sängyssä, ilman ongelmia. 

Ihan tervepäisiltä tenavilta vaikuttavat nyt, ainakin vielä ;) Eivät sairastele, ei ole allergioita eikä mitään muutakaan ongelmaa. 

Jos lapsi nukkuu vaunuissa, niin anna nukkua.

Olettaen tietty, että ne vaunut ovat yön sisällä, ettei siis ulkona yksin nuku yötä :D

Vierailija
5/6 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kunhan vain nukkuu! 

Vierailija
6/6 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä itse vastaisit tähän kysymykseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi