Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä talviulkoiluun, kun reidet ja takapuoli jäätyy

Vierailija
01.01.2021 |

Ihan jo nollakelilläkin 5km lenkillä reidet ja takapuoli jääkylmät. Kävelen reippaasti ja hölkkään osan matkaa. Pitkä takki tietysti auttaisi, mutta sitten pitäisi vaan kävellä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän toppahaalaria. Alla trikoot tai kalsarit.

Vierailija
22/37 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kertonut mitkä vaatteet on edes käytössä, joten vaikea neuvoa.

Itsellä trikoot ja niiden päällä college-housut, hyvin tarkenee peba.¹

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villahousut, villasukat pitävät lämpimänä. Itellä pitkät silkkivillahousut legginsien päällä ja päällyhousut päällimmäisenä. On tärkeää että jalat, kädet pää pysyvät lämpiminä. Se heijastuu koko kroppaan.

Vierailija
24/37 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse enemmän

Vierailija
25/37 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokse enemmän

Ei auta. Ei vaikka juoksis 10km. Takapuoli ja reidet on ja pysyy kylmänä. Olen kai nuorena palelluttanut ne kunnolla.

Ap

Vierailija
26/37 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei kertonut mitkä vaatteet on edes käytössä, joten vaikea neuvoa.

Itsellä trikoot ja niiden päällä college-housut, hyvin tarkenee peba.¹

Ihan sama vaatetus mulla myös ja hyvin on pärjännyt lenkillä. Tänäänkin olin puolitoista tuntia kävelemässä, reippaasti. Täällä Vantaalla oli yksi aste plussaa ja pilvistä.

Vierailija
27/37 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät toppahousut

Vierailija
28/37 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juokse enemmän

Ei auta. Ei vaikka juoksis 10km. Takapuoli ja reidet on ja pysyy kylmänä. Olen kai nuorena palelluttanut ne kunnolla.

Ap

Käytit siis legginsejä ja kevyttoppahousuja juoksulenkillä?

Kokeile alle merinovillaisia pidempilahkeisia boksereita. Järeämpi vaihtoehto on sitten molemmilta sivuilta vetoketjulla aukeava toppahame, jota saa sen verran auki että juoksu luonnistuu. Tai toppashortsit. Näitä en kyllä trikoot+toppahousukombon päälle laittaisi, sillä liikkuvuus voi kärsiä. Voisi toimia hieman ohuempien kerrostettujen housujen kanssa (aluskerrasto + päällihousu +pyllynlämmitin).

Vierailija
29/37 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita enemmän vaatetta, ei kai se noin vaikeaa voi olla? Pue!

Kalsaria, villapöksyä, vaikka niitä mummopöksyjä jossa lyhyet lahkeet siihen kalsarien päälle ja kunnon toppahousut. Pitkä pusero auttaa myös.

Paleleminen ei ikinä saisi olla muotia, mutta jotkut haluaa näyttää "laihalta" toppavaatteissakin🤣 Ja "hyvältä" lenkillä🤣

Vierailija
30/37 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lenkillä legginssit ja kevyttoppahousut

Ap

Arvaan, että ilman legginsejä olisi lämpimämpi.

Vierailija
31/37 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyllytin. Sellainen hameen oloinen villavaate.

Tätä minäkin olin tulossa ehdottamaan. Ap, jos sinulla on neulomista harrastavia kavereita, niin kysy, jos joku neuloisi sinulle sellaisen. Se on helppo tehdä.

Vierailija
32/37 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän lihasta kroppaan, etenkin jalkoihin.

Lisäksi kunnolliset ulkoiluvaatteet talvisäähän.

Vierailija
33/37 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että ette tainneet ymmärtää mun varsinaista ongelmaa. Eli kropassa pari aluetta, jotka ei liikunnassa lämpene. Mulla saattaa siis muuten olla todella hiki, mutta reidet ja takapuoli jääkylmät. Lihasta sinänsä on, käyn kahvaluula- ja spinningtunneilla.

Toki koitan noi villahousut ekana, mutta odotin jotain toisenlaisia vinkkejä. Oliskohan jotain lämpögeelejä tms? Avaruushuopahousuja?

Vierailija
34/37 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa tarpeeksi isoa kokoa olevat ulkoiluhousut/toppahousut. Ei sellaisia tyköistuvia mitä näkee 90% naisten päällä. Itselläni esim yleensä koko S, mutta kuorihousut ja toppahousut kokoa L, jotta mahtuu kerrastoa JA jää ilmakerros väliin. Tämä auttaa, uskokaa mua. Työistuvat muotoja nuolevat housut ei vaan pidä lämpöä.

Vierailija
35/37 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla pitää jäädä kunnolla tilaa (väljyyttä, ilmaa) sinne välikerraston ja ulkohousun väliin. Oikeasti mikään muu ei auta. Mitkään trikoot ei pidä pyllyä ja reisiä lämpösenä, valitettavasti. Ei ihonmyötäinen päällikerros, eli ulkohousu.

Vierailija
36/37 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt ap siis mitkä vaatteet sulla siä lenkillä on?

Vierailija
37/37 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkät trikoot ei lämmitä.

No tätä aloin tässä hiljalleen ihmetellä, että ei kai Ap nyt pelkissä trikoissa juokse, ja sitten ihmettele, kun persus paleltuu.

Pelkissä juoksutrikoissa pärjää pakkasillakin, mutta se edellyttää juoksemista, jolloin lihakset pysyy kyllä lämpimänä. Kävellessä palelee taatusti. Eli lämmintä alle, jos enimmäkseen kävelet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi