Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko uusia passin verkossa vaikka se vanheni pari kk sitten?

Vierailija
01.01.2021 |

Vai vaatiiko käynnin poliisiasemalla?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemuksen voi tehdä verkossa, mutta todennäköisesti joudut käymään poliisilaitoksella antamassa allekirjoituksen. Kun teet hakemuksen, niin saat tietää tarvitaanko käyntiä vai ei.

Vierailija
2/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot antanut allekirjoituksen ja sormenjäljen alle 6 vuotta sitten poliisiasemalla, voit uusia passin kokonaan verkossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mitä tietoja heillä sinusta siellä löytyy. Jos joudut menemään asemalle, varaudu todistamaan henkilöllisyytesi (eikä siihen riitä vanhaksi mennyt passi).

Vierailija
4/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot antanut allekirjoituksen ja sormenjäljen alle 6 vuotta sitten poliisiasemalla, voit uusia passin kokonaan verkossa.

Kyllä olen, kiitos vastauksesta.

Vierailija
5/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, mitä tietoja heillä sinusta siellä löytyy. Jos joudut menemään asemalle, varaudu todistamaan henkilöllisyytesi (eikä siihen riitä vanhaksi mennyt passi).

Höpönlöpön. Nimenomaan poliisiasemalta saa vaikka elämänsä ensimmäisen henkilöllisyystodistuksen. Toki tunnistaminen vie enemmän aikaa ilman voimassaolevia asiakirjoja, mutta nimenomaan poliisiasemallahan se onnistuu.

Vierailija
6/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on antanut sormenjäljet joskus vuosia sitten ja nyt passi mennyt vanhaksi yli puoli vuotta sitten, täytyykö käydä poliisiasemalla?

Vierailija
7/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on antanut sormenjäljet joskus vuosia sitten ja nyt passi mennyt vanhaksi yli puoli vuotta sitten, täytyykö käydä poliisiasemalla?

"Joskus vuosia sitten" on hyvin epämääräinen käsite. Se, tarvitseeko käydä poliisilaitoksella, selviää, kun teet hakemuksen. Ei ole vaikeaa. 

Vierailija
8/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vissiin ylivoimaisen vaikeaa lukea aiemmat vastaukset? Siellä annetaan suoraan vastaus sun kysymykseen.

Vierailija
9/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vissiin ylivoimaisen vaikeaa lukea aiemmat vastaukset? Siellä annetaan suoraan vastaus sun kysymykseen.

Haista vittttu

Vierailija
10/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta viime vuoden puolella olisi tullut halvemmaksi.

Vierailija
11/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä ihmiset selviävät elämästä, kun näin yksinkertaista asiaa ei pysty itse selvittämään?

Vierailija
12/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä ihmiset selviävät elämästä, kun näin yksinkertaista asiaa ei pysty itse selvittämään?

🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻

Vierailija
13/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta viime vuoden puolella olisi tullut halvemmaksi.

Sähköisesti kun hakee, niin maksaa ihan saman kuin viime vuonna.

Vierailija
14/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻

Ja varsinkin kun keskustelutaito on tuota luokkaa. Saisi poliisi ottaa kaikki oikeudet pois tuollaisilta ja pistää holhouksen alle. 

Vierailija
15/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pojan piti uusia passi ja siitä oli siis reilut 5 vuotta kulunut kun edellisen kerran oli uusinut, mutta silti hän joutui käymään poliisiasemalla, vaikka ohjeiden mukaan ei joutuisi. 

Vierailija
16/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pojan piti uusia passi ja siitä oli siis reilut 5 vuotta kulunut kun edellisen kerran oli uusinut, mutta silti hän joutui käymään poliisiasemalla, vaikka ohjeiden mukaan ei joutuisi. 

Oli kaiketi jotain epäselvyyttä tiedoissa. Ihan normaali käytäntö, että silloin joutuu käymään. 

Vierailija
17/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻

Ja varsinkin kun keskustelutaito on tuota luokkaa. Saisi poliisi ottaa kaikki oikeudet pois tuollaisilta ja pistää holhouksen alle. 

Huuuuuutista!!!!! :::::::D

Vierailija
18/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy vissiin armeijajuttuihin. Onko käynyt armeijaa?

Vierailija
19/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻

Oliko sinulla vielä näitä "tasokkaita" argumentteja varastossasi? Odotan innolla seuraavaa. Tai sitten en.

Vierailija
20/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻

Oliko sinulla vielä näitä "tasokkaita" argumentteja varastossasi? Odotan innolla seuraavaa. Tai sitten en.

Huuuuuutist lisää :::::Ddd

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän