Voinko uusia passin verkossa vaikka se vanheni pari kk sitten?
Kommentit (22)
Jos oot antanut allekirjoituksen ja sormenjäljen alle 6 vuotta sitten poliisiasemalla, voit uusia passin kokonaan verkossa.
Riippuu siitä, mitä tietoja heillä sinusta siellä löytyy. Jos joudut menemään asemalle, varaudu todistamaan henkilöllisyytesi (eikä siihen riitä vanhaksi mennyt passi).
Vierailija kirjoitti:
Jos oot antanut allekirjoituksen ja sormenjäljen alle 6 vuotta sitten poliisiasemalla, voit uusia passin kokonaan verkossa.
Kyllä olen, kiitos vastauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, mitä tietoja heillä sinusta siellä löytyy. Jos joudut menemään asemalle, varaudu todistamaan henkilöllisyytesi (eikä siihen riitä vanhaksi mennyt passi).
Höpönlöpön. Nimenomaan poliisiasemalta saa vaikka elämänsä ensimmäisen henkilöllisyystodistuksen. Toki tunnistaminen vie enemmän aikaa ilman voimassaolevia asiakirjoja, mutta nimenomaan poliisiasemallahan se onnistuu.
Jos on antanut sormenjäljet joskus vuosia sitten ja nyt passi mennyt vanhaksi yli puoli vuotta sitten, täytyykö käydä poliisiasemalla?
Vierailija kirjoitti:
Jos on antanut sormenjäljet joskus vuosia sitten ja nyt passi mennyt vanhaksi yli puoli vuotta sitten, täytyykö käydä poliisiasemalla?
"Joskus vuosia sitten" on hyvin epämääräinen käsite. Se, tarvitseeko käydä poliisilaitoksella, selviää, kun teet hakemuksen. Ei ole vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
On vissiin ylivoimaisen vaikeaa lukea aiemmat vastaukset? Siellä annetaan suoraan vastaus sun kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vissiin ylivoimaisen vaikeaa lukea aiemmat vastaukset? Siellä annetaan suoraan vastaus sun kysymykseen.
Haista vittttu
En tiedä, mutta viime vuoden puolella olisi tullut halvemmaksi.
Miten nämä ihmiset selviävät elämästä, kun näin yksinkertaista asiaa ei pysty itse selvittämään?
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä ihmiset selviävät elämästä, kun näin yksinkertaista asiaa ei pysty itse selvittämään?
🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta viime vuoden puolella olisi tullut halvemmaksi.
Sähköisesti kun hakee, niin maksaa ihan saman kuin viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻
Ja varsinkin kun keskustelutaito on tuota luokkaa. Saisi poliisi ottaa kaikki oikeudet pois tuollaisilta ja pistää holhouksen alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pojan piti uusia passi ja siitä oli siis reilut 5 vuotta kulunut kun edellisen kerran oli uusinut, mutta silti hän joutui käymään poliisiasemalla, vaikka ohjeiden mukaan ei joutuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pojan piti uusia passi ja siitä oli siis reilut 5 vuotta kulunut kun edellisen kerran oli uusinut, mutta silti hän joutui käymään poliisiasemalla, vaikka ohjeiden mukaan ei joutuisi.
Oli kaiketi jotain epäselvyyttä tiedoissa. Ihan normaali käytäntö, että silloin joutuu käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻
Ja varsinkin kun keskustelutaito on tuota luokkaa. Saisi poliisi ottaa kaikki oikeudet pois tuollaisilta ja pistää holhouksen alle.
Huuuuuutista!!!!! :::::::D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy vissiin armeijajuttuihin. Onko käynyt armeijaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻
Oliko sinulla vielä näitä "tasokkaita" argumentteja varastossasi? Odotan innolla seuraavaa. Tai sitten en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻
Oliko sinulla vielä näitä "tasokkaita" argumentteja varastossasi? Odotan innolla seuraavaa. Tai sitten en.
Huuuuuutist lisää :::::Ddd
Hakemuksen voi tehdä verkossa, mutta todennäköisesti joudut käymään poliisilaitoksella antamassa allekirjoituksen. Kun teet hakemuksen, niin saat tietää tarvitaanko käyntiä vai ei.