Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo tyhjensi baarikaapin kun olin reissussa

Vierailija
01.01.2021 |

Meillä on kotona lukollinen baarikaappi ja avaimen olin mielestäni laittanut varmaan paikkaan. Olin ollut useamman päivän reissussa sukuloimassa toisella puolella Suomea kun vaimo oli kotona. Ei ollut halunnut mukaan. Pidettiin kyllä yhteyttä joka päivä ja luulin, että on selvin päin. Vaimo juo muuten hyvin harvoin.

Nyt sitten kuitenkin paluun jälkeen huomasin kaapin olevan paljon tyhjempi. Avain oli vanhassa tutussa paikassa. Voin vaikka vannoa, että useampi viini, viski ja konjakki on joko juotu vähiin tai kokonaan. En ottanut itse kuin yhden pullon mukana vietäväksi että voi illalla ottaa muutaman naukun suvun kanssa porukalla. Koko juttu ihmetyttää ja se miten vaimo oli pyhät niin selvä puhelimessa. Onko sillä joku toinen ollut täällä seurana vai onko ruvennut juomaan ja ei ole kehdannut myöntää?

Kommentit (33)

21/33 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten?!! Ok, ellei alkkis-ongelmaa. Itse en juurikaan juo sillä känni saa masentuneeksi, outoa kyllä.

N-77

Vierailija
22/33 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla on siis siinä määrin ollut alkon kanssa menneisyydessä ongelmia, että sovittiin lukon hankinnasta kaappiin. Noina harvoina kertoina kun juo voi lähteä putki päälle. On kokenut, että viinanhimo pysyy aisoissa jos sen eteen pitää käydä asioilla kaupungilla tai kävellä baariin joka on täällä parin kilometrin päässä. Itse taas juon useammin, mutta pari paukkua riittää korkeintaan.

AP

Asut alkoholistin kanssa, mutta samaan aikaan pidät kaapin täynnä viinoja?? Mitä sunkin päässä liikkuu?

Kuten sanoin niin juon itse naukkuja usein. Vaimolla ei ole ollut tähän mennessä asian kanssa ongelmaa. On vähän sellainen tilaisuus tekee varkaan-kuvio. Tuo miesseurassa viihtyminen voisi olla yksi vaihtoehto kun on niin vetäytynyt tänä päivänä ja sukuakaan ei halunnut tavata. Panin homman koronan piikkiin. On muutenkin sellainen ettei tiedä mitä hänellä on mielessä. Ei puhu mielellään mistään.

AP

No kumpikos se nyt sitten on se pahempi asia, sekö, että vaimo on entisenä alkkarina sortunut juomaan, vai se, että hänellä on ollut juomaseuraa? Muutahan ei välttämättä ole tapahtunut.

Vai onko vaimosi ollut entinen alkkari ja entinen ilolintu ja nyt molemmat paheet on nousseet takaisn pintaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla on siis siinä määrin ollut alkon kanssa menneisyydessä ongelmia, että sovittiin lukon hankinnasta kaappiin. Noina harvoina kertoina kun juo voi lähteä putki päälle. On kokenut, että viinanhimo pysyy aisoissa jos sen eteen pitää käydä asioilla kaupungilla tai kävellä baariin joka on täällä parin kilometrin päässä. Itse taas juon useammin, mutta pari paukkua riittää korkeintaan.

AP

Asut alkoholistin kanssa, mutta samaan aikaan pidät kaapin täynnä viinoja?? Mitä sunkin päässä liikkuu?

Kuten sanoin niin juon itse naukkuja usein. Vaimolla ei ole ollut tähän mennessä asian kanssa ongelmaa. On vähän sellainen tilaisuus tekee varkaan-kuvio. Tuo miesseurassa viihtyminen voisi olla yksi vaihtoehto kun on niin vetäytynyt tänä päivänä ja sukuakaan ei halunnut tavata. Panin homman koronan piikkiin. On muutenkin sellainen ettei tiedä mitä hänellä on mielessä. Ei puhu mielellään mistään.

AP

No kumpikos se nyt sitten on se pahempi asia, sekö, että vaimo on entisenä alkkarina sortunut juomaan, vai se, että hänellä on ollut juomaseuraa? Muutahan ei välttämättä ole tapahtunut.

Vai onko vaimosi ollut entinen alkkari ja entinen ilolintu ja nyt molemmat paheet on nousseet takaisn pintaan?

Eipä koko juttu edes niin haittaa jos juominen on tosiaan syynä. Minä en vaadi olemaan juomatta vaan itse halusi tosiaan olla alkottomalla linjalla. Sitä kummeksun, että mistä tämä valehtelu jos vielä tietää missä avainkin on.

AP

Vierailija
24/33 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette yhdessä? Kuulostat samanlaiselta tuurijuopolta

Vierailija
25/33 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kommentoinut vieläkään mitenkään pullojen häviämistä. Alan jo miettiä, että ehkä muistin pullojen määrän kaapissa itse väärin.

AP

Vierailija
26/33 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se kommentoi jotain, että kävi joissain illanistujaisissa piipahtamassa. Ei kertonut miksi jätti sanomatta aijemmin. Ei yksi ilta maailmaa kaada vai valehteleeko taas.

AP

Vierailija
27/33 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se kommentoi jotain, että kävi joissain illanistujaisissa piipahtamassa. Ei kertonut miksi jätti sanomatta aijemmin. Ei yksi ilta maailmaa kaada vai valehteleeko taas.

AP

Jätti varmaan kertomatta, koska sä raivoisit. Jätin minäkin miehelleni kertomatta, että kun hän oli lapsemme kanssa kaksin kylpylässä 3 vuorokautta joulun välipäivinä 2019,niin minä hommasin alkosta 2 pulloa viiniä. Olin yksin kotona, niin oli hyvä aika juoda ne. T. Ammattivalittaja

Vierailija
28/33 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et ole hauska nainen edes vuonna 2021. Lopeta jo, víțuń řetařdì😑

Vierailija
29/33 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Jätti varmaan kertomatta, koska sä raivoisit. Jätin minäkin miehelleni kertomatta, että kun hän oli lapsemme kanssa kaksin kylpylässä 3 vuorokautta joulun välipäivinä 2019,niin minä hommasin alkosta 2 pulloa viiniä. Olin yksin kotona, niin oli hyvä aika juoda ne. T. Ammattivalittaja

Ei ole tapana raivota kun ei tuo asia minua haittaa, koska juon itsekin iltaisin paukun tai kaksi. Nyt ehdotinkin, että haetaan hänelle viiniä ja syödään päivällinen myöhemmin. Minusta vaimon pitäisi suhtautua alkoholiin rennommin ja sallia joskus itselleen nautinto. On sellainen suorittaja jonka pitää tehdä hommat täydellisesti.

AP

Vierailija
30/33 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi erota jo ihan sen takia kun teidän suhteessa ei ole luottamusta. Eukkos ei luota siihen, että voi olla sulle rehellinen. Varmasti jätit jotain kertomatta vai mites on??

Vierailija
31/33 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jääkaapin ovessa on myös lukko

Vierailija
32/33 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai jääkaapin ovessa on myös lukko

Vaimolla ei oo paino-ongelmia.

Vierailija
33/33 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vain luulee, että vaimo ottaa harvoin. kunnon piilojuoppo ei jää kiinni vaikka joisi joka päivä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä