Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissialukset löyhkäävät helteellä

Vierailija
07.06.2014 |

hikoilevat vimmatusti

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolut torr-käsittelyä aluksille eikä hiki haise.

Vierailija
2/56 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:09"]En oo koskaan kärsiny tissihiestä/tms, vaikka kuppi on 65E. Taidan olla onnekas.

[/quote]

Jaa oot joku changen asiakas, siellähän normi b kuppikin on joku e tai f :D ja sit ollaan niiiiin isorintaisia kun on iso kuppikoko.. mut vissiin toimii markkinointikikkana hölmöille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäinen pesu, kovilla helteillä kaksi kertaa. Kunnon kuivauksen jälkeen talkkia/perunajauhoja. Ei niitä jauhoja tarvitse kesken päivää lisätä. Rintaliivien vaihto ja pesu tietty päivittäin. Tämä toimii minulla.

Vierailija
4/56 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin että kyse oli laivasta :(

Vierailija
5/56 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljy

Vierailija
6/56 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljy

Vierailija
7/56 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouspaperi tai hätätilassa wc-paperi ajaa myös asian. Deo-sprayta suihkaus rintavakoon jo aamulla, roll-on rikkoo ihon. Jos edelleen haisee, liivit vaihtoon.

Vierailija
8/56 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä ilmiötä. Tai siis uskon teitä, mutta olen kuvitellut että haisevaa hikeä erittäviä rauhasia on vain kainaloissa, alapäässä ja jaloissa.

Vierailija
9/56 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt itseäni jossakin määrin alan miehenä mutta nyt täytyy tunnustaa, että ensimmäistä kertaa edes luen asiasta. Miten pääsisin tutustumaan asiaan käytännössä jotta voisin muodostaa oman mielipiteeni?

Vierailija
10/56 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan joka pesun jälkeen dödöä myös rintojen alle. Ja rintsikat vaihdan tietenkin päivittäin.

Vierailija
11/56 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:08"]

Mä en ymmärrä tätä ilmiötä. Tai siis uskon teitä, mutta olen kuvitellut että haisevaa hikeä erittäviä rauhasia on vain kainaloissa, alapäässä ja jaloissa.

[/quote]

Kaikki ihosolukot hikoavat, vai oletko joskus käynyt saunassa sillai, että pelkästään kainalot, alapää ja jalat hikoilevat?

Kyllä ihminen viilentää itseään hikoamalla tarvittaessa joka paikasta, eihän se muuten toimisi ollenkaan. Ja bakteerit iholla aiheuttavat hien hajun.

Mitä enemmän viilennystä tarvitaa, sitä useammasta paikasta hikeä pukkaa.

Mietihän hetken kuntosalilla käyviä ihmisiä tai mökillä helteessä polttopuita hakkaavia miehiä, kyllä sitä otsa ja niska, selkä, rinta sekä kädetkin hikoaa. Samallalailla naisillakin.

Vierailija
12/56 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 01:55"]

Kaikki ihosolukot hikoavat, vai oletko joskus käynyt saunassa sillai, että pelkästään kainalot, alapää ja jalat hikoilevat?

Kyllä ihminen viilentää itseään hikoamalla tarvittaessa joka paikasta, eihän se muuten toimisi ollenkaan. Ja bakteerit iholla aiheuttavat hien hajun.

Mitä enemmän viilennystä tarvitaa, sitä useammasta paikasta hikeä pukkaa.

Mietihän hetken kuntosalilla käyviä ihmisiä tai mökillä helteessä polttopuita hakkaavia miehiä, kyllä sitä otsa ja niska, selkä, rinta sekä kädetkin hikoaa. Samallalailla naisillakin.

[/quote]

No toki tiedän, että iho hikoilee joka puolella kehoa, mutta en ole kuullut että kukaan tarvitsisi hajun takia deodoranttia esim. selkään tai kasvoihin.

Vierailija
13/56 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ruumiinosa ei eritä haisevaa hikeä. Hiki itsessään on hajutonta, mutta "hautuvissa" paikoissa hikinen iho alkaa haista.

Vierailija
14/56 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissialukset, onko toi oikeesti se oikea termi, kuulostaa niin hassulta :D

Mulla ei oo tota ongelmaa. Rinnat haisee muuten vaan hirveelle kun oon raskaana ja ne vuotaa. Onkohan tää normaalia? Haisee oksennukselle..

Vierailija
15/56 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissinaluset kyllä kuulostais paremmalta, yksikössä siis alunen. Sama kuin silmänaluset, ei -alukset. Tissikin on kyllä typerä ja kakaranainen sana.

Vierailija
16/56 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä F-kupin rinnat jotka eivät roiku, eikä ikinä ole ollut ongelmia kesäkuumalla tissien hikoilun kanssa..

Vierailija
17/56 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:12"]

Olen pitänyt itseäni jossakin määrin alan miehenä mutta nyt täytyy tunnustaa, että ensimmäistä kertaa edes luen asiasta. Miten pääsisin tutustumaan asiaan käytännössä jotta voisin muodostaa oman mielipiteeni?

[/quote]

Mene naimisiin rehevän naisen kanssa! Problem solved!

Vierailija
18/56 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:23"]

Voisko 3 tai joku muu tietoinen vähän avata epätietoiselle, että mitä ne avaruusalukset ovat?

[/quote]

Varmaan se, joka tietää, mitä tissialukset ovat, niin tietää myös mitä avaruusalukset ovat.

Ap saattaa tarkoittaa tissien aluksia tai alusia:))))

Vierailija
19/56 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 07:05"][quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:12"]

[/quote]

Mene naimisiin rehevän naisen kanssa! Problem solved!

[/quote]

Selkokielellä: lihavan naisen kanssa

Vierailija
20/56 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi