Tissialukset löyhkäävät helteellä
Kommentit (56)
Löyhkä on sanoinkuvaamaton, liki kuolemalle
Ei mulla vaan. Terv. Pikkutissi 70D
Nyt ekaa kertaa mun tissin aluset haisee, imetän niin nuo tissit on ihan hirveet. Toivottavasti pienenevät ku imetys loppuu.
Itse laitan rontojen alle nenäliinoja ja kotona pidän pientä pyyhettä. Imee hiet ja ei ala rintaliivit niin helposti haista :) Nenäliinat vaan rintojen alle silloin kun uloskin menee. Ei ne sieltä näy :) Vaihtoon sit kotona.
Onko suorastaan se kuuluisa kalman haju näissä läskimerellä seilaavissa aluksissa?
En oo koskaan kärsiny tissihiestä/tms, vaikka kuppi on 65E. Taidan olla onnekas.
Hmm.. Niksi-pirkasta löytyy: liimaa pikkuhousunsuojat liiveihin siihen kupin alareunaan! Antiperspiranttia tissien alle, nivusiin, mahamakkaroiden alle..
Pesu kerran kaksi päivässä ja tosiaan nenäliina tissin alle. Jos kostuvat hiestä, helppo vaihtaa uusiin. Talkkikin ihan jees mutta sottasta kesken päivän. Rintsikoiden vaihto joka päivä.
Mineraalikivi auttaa ja paperia tasaisin väliajoin rintojen alle imemään kosteutta.
Ohueksi avattu tamponi kupin pohjalle niin kosteus imeytyy siihen eikä liiviin.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:36"]
"tissialukset" :D
[/quote] Nänni tanassa
No hyi saatana. Onneksi en saa mitään kiksejä syöpäytyvistä ylisuurista rasvarauhasista. Hyi saatana.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:07"]hikoilevat vimmatusti
Tissihiki - paras hiki
Tussuhiki vie voiton.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:08"]
Näin tekevät. Pesu väh. ari pkertaa päivässä, talkkia ja puhtaat rinsikat joka päivä. Näin hajuhaitat vähenevät.
t: 75E/F
[/quote]
Täytyy myöntää, et kysäisin ihmeissäni mieheltä, että mikä on tissialus :D Mulla oli ihan erilainen alus mielessä, kuin ap meinasi...