Monta yhdyntää peräkkäin?
Pitäisikö naisen pystyä lauettuaan heti uuteen yhdyntään? Pystyttekö te? Itse en ainakaan, vaan orgasmin saatuani en halua että alapäähän kosketaan hetkeen ollenkaan, tuntuu jotenkin ikävältä. Poikaystävän mielestä minussa nimittäin on jotain vikaa kun en pysty...
Kommentit (10)
Pystyn. Usein siinä kyllä menee p***u kipeeksi. Mutta nuorempana tykkäsin vaikka vähän koskikin, niin se vaan kiihotti enemmän. Nykyisin minulla ei ole juuri minkaanlaista seksielämää, mutta pystyisin kyllä heti uudestaan. Ja et oo epänormaali, oot varmaan joskus kuullut että kaikki me ollaan erillaisia.
No eikö tuo ole vähän hassusti kysytty... Jos pystymisellä tarkoitetaan nimenomaan sitä, että voiko sen tehdä niin varmasti jokainen nainen pystyy. Ainahan sinne pimpsaan voi peniksen laittaa. Miehellä taas jos ei seiso niin ei sitä lerppua saa sinne emättimeen oikein mitenkään laitettua. Eri asia sitten, onko se miellyttävää vai ei. Mutta henkilökohtaisesti mielelläni olen yhdynnässä parikin kertaa putkeen.
Pystyn, toki. Mutta mies tarvii meillä kyllä hetken aikaa toipua :)
Minua alkaa juilimaan kuudennen orgasmin jälkeen alavatsasta. Mies pystyy jatkamaan heti ensimmäisen siemensyöksyn jälkeen, ensin tulee suht nopeasti, mutta sitten kestää jo liian kauan
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 19:42"]
Pystyn. Usein siinä kyllä menee p***u kipeeksi. Mutta nuorempana tykkäsin vaikka vähän koskikin, niin se vaan kiihotti enemmän. Nykyisin minulla ei ole juuri minkaanlaista seksielämää, mutta pystyisin kyllä heti uudestaan. Ja et oo epänormaali, oot varmaan joskus kuullut että kaikki me ollaan erillaisia.
[/quote]
Hei laitas yhteystietojas niin katsotaan, miten sulle järjestyisi vähän seksielämää.
Pystyn. 5-6 orkkua on vielä ihan ok. Sen jälkeen laimenee tunto
Pystyn kyllä ja monesti haluankin. Klitoris kyllä vaatii hetken tauon. Sama kaikessa klitoriksen stimuloinnissa, masturboinnissa, suuseksissä ja sormetuksessa: orkun jälkeen klitoris ei hetkeen kestä kosketusta.
En ihan heti, mutta ehkä 5 min kuluttua kyllä. Itse asiassa tykkään jos hommaillaan 2 kertaa lähes putkeen.
En mä ainakaan. Ei tunnu miellyttävältä, eikä siinä vaiheessa enää tee mielikään.