Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko "oikein" lupautua kuskiksi ja jättää sitten tielle?

Vierailija
07.06.2014 |

Puhutaan kaveriporukan tai -perheen kanssa että lähdetään mökille, messuille tai milloin mihinkin. Seuraavaksi selviää että muiden osallistujien tarkoitus on lähinnä kallistella pulloa ja on tarvinnut minut kuskiksi vain koska tietää että minulla on auto ja olen muutenkin varmuudella selvinpäin. Onko hyväksyttävissä jättää seurue oman onnensa nojaan ja lähteä itse autolla kotiin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa heittää se seurue autolla takaisin kotiinsa ja olla lupautumatta jatkossa enää koskaan kellekään kuskiksi.

Vierailija
2/5 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on jo melkein hyväksikäyttöä. Johdattaa toista harhaan tekemään palveluksen ja sitten alkaa juopottelemaan. Eli minusta voi aika hyvin jättää tielle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole erikseen pyydetty kuskiksi, saa tehdä mitä haluaa. Toki voi kohteliaasti tarjota "Mä lähden nyt, haluaako joku kyydin?", mutta ei tarvitse odotella, ajella erityisemmin lenkkiä "saa kyydin keskustaan" jne.

Toisaalta, tollasessa tilanteessa ei ole mikään pakko tarjota edes sitä kyytiä, jos kerta kyseessä on hyväksikäyttö. On ihan ok pyytää kuskiksi, mutta ei siten, että oletetaan toisen kuskaavan.

Vierailija
4/5 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin kun on luvannut olla kuski, saa lähteä kotiin sovittuun aikaan tai kieltäytyä ylimääräisistä rundeista ja kohteista, joita känniset kuskattavat keksivät. mut kannattaa sopia ajoissa se kotiinlähtöaika, että homma ei lipeä käsistä 

Vierailija
5/5 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksen ajatus oli siis että ap:lle valehdellaan että saadaan autokyyti ryyppyreissulle ja oletetaan ettei hän ole niin härski että jättäisi tielle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä