Jos maanantaina viestittelin miehen kanssa ja ns.pallo jäi hänelle...
Jos maanantaina viestittelin erään miehen kanssa näkemisestä - vastasi että on lomalla / pois paikkakunnalta pari päivää ja kysyi käykö ensi viikko - vastasin että hyvin sopii ja luettelin päivien aikataulun / sanoin että voin hyvin joustaa muutamasta työjutusta (siirtää toiseen ajankohtaan jne) ja ns. pallo jäi miehelle, niin eikö kiinnostunut mies nyt viimeistään tänään tekisi tikusta asiaa ja toivottaisi hyvät uudet vuodet & palaisi siihen koska nähdään?!
Olen ymmälläni - kuitenkin maanantaista on aikaa, eikä mies enää vastannut viestiini. Pian pitää lyödä omat aikataulut lukkoon ensi viikolle...
Kommentit (114)
Joo, tiedät vastauksen itsekin. Aika alkaa katsella muita vaihtoehtoja!
Voihan mies ajatella että vastaa vasta su iltana (ensi viikkoa ajatellen), mutta perin törkeää olla ajattelematta ettei sulla ole ns.muuta elämää...
luettelin päivien aikataulun / sanoin että voin hyvin joustaa muutamasta työjutusta (siirtää toiseen ajankohtaan jne)
Tässä ehkä vastaus
Laita vielä joku viesti, ja jos mies ei ehdota kelloja päiviä nyt, unohda.
Älä kerjää. Ei tuu mitään. Toinen kehiin.
Vierailija kirjoitti:
luettelin päivien aikataulun / sanoin että voin hyvin joustaa muutamasta työjutusta (siirtää toiseen ajankohtaan jne)
Tässä ehkä vastaus
Häh? Jos kysytään ”mitkä päivät sulle käy” / ”käykö ens vkolla?” / ”miten sulle käy?”
Niin miten tohon pitäisi vastata?
Sinusta tuli jo tämän viestin perusteella vaikutelma vähän epävarmasta kontrollifriikistä.
Et tainnut siksi päästä jatkoon.
Ei ole kiinnostunut. Älä ainakaan kysele perään, koska viimeistään silloin kiinnostus lopahtaa kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta tuli jo tämän viestin perusteella vaikutelma vähän epävarmasta kontrollifriikistä.
Ihan uteliaisuudesta: miten?
Niin, vastasin siis miehelle että miten olisin vapaa (lähes joka päivä johonkin aikaan, mutta työaikataulut oli pakko laittaa)...ja olin hieman yllättynyt kun ei vastannut, toki ajattelin että jos on sukuloimassa tms.niin ei tule vastattua heti.
Kuitenkin ajattelin että nyt edes uuden vuoden tultua toivottaisi hyvää uutta vuotta ja kertoisi omat aikataulunsa.
Ap
mieshän on jo sanonut että palataan ENSI VIIKOLLA.
Vierailija kirjoitti:
Eihän! Kysyi ap:lta että käykö ens vko. Kyllä mä ainakin haluaisin nyt vkonloppuna tietää jos maanantaina olisi treffit...
Jos mies tai nainen ei viestittele tapailukumppanille useaan päivään, niin ei ole kiinnostunut. Kyllä minulle heti tapailemaan ryhdyttyämme ja yhä edelleen 6 vuoden jälkeen nykyinen mieheni oli ja on päivän ensimmäinen ja viimeinen ajatus, ihan automaattisesti, ja sama toimii toisinpäin. Toki meillä on molemmilla omat kuviomme myös, mutta monta kertaa päivässä toinen tulee mieleen ja vaikka olisi kavereiden kanssa ressussa tms niin kyllä tulee laitettua viestiä ainakin kerran päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee ahdistava olo jos joku iskee aikataulut pöytään heti. Ei ollut mikään pakko laittaa työjuttuja heti siihen. Olisit voinut sanoa vaikka "ok, ke ja to ei sovi töiden vuoksi, muuten olen vapaa" tai sitten vain "ok, palataan lähempänä" sitten jos/kun miestä kiinnostaa, hän kysyy kyllä tarkempia aikatauluja myöhemmin.
Tulee mieleen yksi tuttu joka etsi laiva panonsa facesta ja lähetti mies paralle seuraavan 3 viikon työvuoronsa ja kysyi, koska miehelle sopisi nähdä. Jotain rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän! Kysyi ap:lta että käykö ens vko. Kyllä mä ainakin haluaisin nyt vkonloppuna tietää jos maanantaina olisi treffit...
Maanantai onkin kovin yleinen treffipäivä. NOT
No sovi omat menosi ja kun mies ottaa yhteyttä niin kerrot milloin sulle sopii. Jos ei onnistu niin sanot että sulla on niin paljon menoja ja että et jää odottelemaan miehen yhteydenottoa niin toivot että tarpeeksi ajoissa sovitte tapaamiset.
Tai sitten et lyö mitään lukkoon ja odotat miehen yhteydenottoa.
Tai sitten voisit jopa ihan itse yhteyttä ja ehdottaa päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee ahdistava olo jos joku iskee aikataulut pöytään heti. Ei ollut mikään pakko laittaa työjuttuja heti siihen. Olisit voinut sanoa vaikka "ok, ke ja to ei sovi töiden vuoksi, muuten olen vapaa" tai sitten vain "ok, palataan lähempänä" sitten jos/kun miestä kiinnostaa, hän kysyy kyllä tarkempia aikatauluja myöhemmin.
Tulee mieleen yksi tuttu joka etsi laiva panonsa facesta ja lähetti mies paralle seuraavan 3 viikon työvuoronsa ja kysyi, koska miehelle sopisi nähdä. Jotain rajaa.
Okei. Mä olen sitten varmaan liian suoraviivainen kun ajattelen että aikataulut tiskiin ja sovitaan päivä!
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
No sovi omat menosi ja kun mies ottaa yhteyttä niin kerrot milloin sulle sopii. Jos ei onnistu niin sanot että sulla on niin paljon menoja ja että et jää odottelemaan miehen yhteydenottoa niin toivot että tarpeeksi ajoissa sovitte tapaamiset.
Tai sitten et lyö mitään lukkoon ja odotat miehen yhteydenottoa.
Tai sitten voisit jopa ihan itse yhteyttä ja ehdottaa päivää.
No onhan ap jo ehdotellut. Odottaisin mieheltä nyt viestiä.
Ei taida nappaa.