Hedelmällisyyshoidoista
Mietityttää, että onko oikeasti kaikkien ihmisten tarkoitus saada lapsia "väkisin". Jospa niitä lapsia ei olekaan pariskunnalle tarkoitettu silloin kun niitä ei luonnollisesti ole siunaantunut.
Meidän perheen lähipiirissä on pariskunta, jolla on takana pettämistä ja muita vaikeuksia. Oikeesti heidän elämä on lepposan helppoa ollut yhden lapsen kanssa, vähän eri mittakaavoissa kuin monen muun. Silti jaksavat valittaa miten pitää olla kokonaisia vapaapäiviä, ei kahta menoa samana päivänä jne. Sitten arvostelevat kavereitaan, keiden lapset harrastavat paljon ja ovat paljon menossa. Sanon vaan, että mun mielestä tää pariskunta ei oikeesti ikinä tulis selviämään kahden lapsen kanssa, niin hassulta kuin se kuulostaakin, siinä olisi heille liikaa tekemistä! Ja kun se vauva ei varmaankaan sitä parisuhdetta pelasta¨... Mutta väkisin pitää hoidoissa käydä. Mun mielestä niin eettisesti väärin...
Kommentit (4)
anna kun mä arvaan. sulla itsellä ei yhtään lasta etkä halua koskaan hankkiakkaan.
Ei voi oikeasti ihminen olla noin putkinäöllä varustettu. Ei ne lapsettumuushoidot edes tuo lasta kaikille. Niin, kuin ei ak:lle. Tosi kiva muistutus taas, kuinka yksoikosia jotkut on.
Lässynlää.