Miten toi Laura Närhi voi olla vielä noin kaunis?
Kommentit (58)
Ei se koskaan ole ollut kaunis sanan varsinaisessa merkityksessä. Nuorekas ja kivannäköinen se kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Wikipediassa kerrotaan, että eronnut heinäkuussa 2014 ja lapsi syntynyt joulukuussa 2014.
Onko yh vai onko uutta miestä?
Kiinnostaisi... ❤️
t. mies
Otahan vaan vuoronumero ja mene jonon hännille! On täällä meitä muitakin...:)
Vierailija kirjoitti:
Ei se koskaan ole ollut kaunis sanan varsinaisessa merkityksessä. Nuorekas ja kivannäköinen se kyllä on.
Ööh, jos Laura ei ole kaunis, kuka muka sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wikipediassa kerrotaan, että eronnut heinäkuussa 2014 ja lapsi syntynyt joulukuussa 2014.
Onko yh vai onko uutta miestä?
Kiinnostaisi... ❤️
t. mies
Otahan vaan vuoronumero ja mene jonon hännille! On täällä meitä muitakin...:)
Muistakaa jonottaessa turvavälit.
Tuossa YLE:n haastattelussa kertoi asuvansa PORVOOSSA !
Kaunis on ”kaunis” vanhanakin.
Monesti katselen bussissa mummoja ja pappoja, edelleen heistä näkee kuka on ollut kaunis tai komea nuorena.
Kasvojen luusto on monesti se tärkein tekijä, vaikka iho rypistyy ja löystyy, luusto pitää kasvot jotenkin mallissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan outo kun minusta ei ole yhtään kaunis vaan pikemminkin tädittynyt tantta. Lihavakin on.
Normaalipainoinen. Noin 170 cm ja painoi nuorena 60 kg nyt ehkä 70 kg.
Kävin samoissa jumpissa Motivuksessa 2000-luvun alussa. Sori vaan mutta oli keskivartalolihava jo tuolloin. Kasvot ok, kroppa jo nuorena paha. Olet väärässä painon suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuasioita. Susanna Laine esim. on oikeasti kaunis ja hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan outo kun minusta ei ole yhtään kaunis vaan pikemminkin tädittynyt tantta. Lihavakin on.
Normaalipainoinen. Noin 170 cm ja painoi nuorena 60 kg nyt ehkä 70 kg.
Kävin samoissa jumpissa Motivuksessa 2000-luvun alussa. Sori vaan mutta oli keskivartalolihava jo tuolloin. Kasvot ok, kroppa jo nuorena paha. Olet väärässä painon suhteen.
Sulla taitaa olla aika vääristynyt kuva siitä, miltä naisen vartalon pitäisi näyttää. Tiedoksi vaan, ne muka-kauniit missien anorektikkovartalot eivät ole oikeasti kauniita.
Kyllä naisessa pitää ollakin vähän pehmeyttä.
Oikea ylipaino on sitten asia erikseen.
Toihan on vasta 42 vuotias 😁 Luulin, et puhutaan jostain kuuskymppisestä.
Tässä sulle kuvia kauniista, urheilullisesta ja terveestä naisesta: https://www.google.fi/search?q=lindsey+vonn&client=safari&hl=fi-fi&prmd…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sirompipiirteinen, Jenni Vartiainen esimerkiksi tai Susanna Laine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on kelvannut naistenlehtien muotijuttuihin malliksi. Eikä ole yhtään hävinnyt ammattimalleille. Eli on ainakin kuvauksellinen.
mä annan sut pois
mä päästän sut pois, vaikka sattuu
<3 <3
ihana nainen
pikasella googlettamisella, ai hänellä on tytär. ihanaa <3
tämä oli minulle uusi tieto.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti ollut mielestäni aina yksi kauneimpia naisia joita tiedän.. Ja varmaan maailman kaunein nenä hänellä..
N40
Just se nenä on liian nykerö eli ei klassinen kaunotar makuuni. Mut upeat hiukset ja iho.
Hyvin näytää tuolle Närhelle talipallo maistuvan tuossa tammen oksalla.
Oon itse samanikäinen ja tuntuu että ihmisillä on (tällä palstalla) vähän hämärtynyt käsitys miltä nelikymppinen näyttää. Ihan tavallisia nelikymppisiä hehkutetaan (aivan kuin säilyminen olisi tässä iässä vielä niiiin erikoista) ja sitten on ne toiset jotka ovat vähän kulahtaneet, ne sitten haukutaankin ihan lyttyyn.