Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YLE tv, Sinkut paljaana

Ilman meikkiä, vau !
01.01.2021 |

Ihana ohjelma, tässä on päivä mennyt tv n ääressä, katsoessa Arenaa .

Muutama juttu mietityttää, miksi osalle annettiin pitkät mekot ja toisille lyhyet, kun oli pukeutua peittävästi.
Ja minne jäi Kaisa Niemisen treffi valinta toisille treffeille. Tietääkö kukaan kertoa mitä tapahtui ? Harmittaa, kun toinen poika olisi ollut niin paljon parempi valinta.

Yllätys oli myös kuin paljon rahalla oli merkitystä some naisille.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Yle löytänyt perimmäisen tehtävänsä tässä ohjelmassa, tai sitten ei.

Luulisi olevan enemmän Heron tai Livin kamaa.

Vierailija
22/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noi on niiden arkimeikit vai??? Amandallakin pigmentoidut kulmat..naturaalia juu🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatukseltaan ohjelman idea on mielestäni hyvä, mutta toteutus oli aika huono. Oli ihan hyvä että siinä keskusteltiin naisten ulkonäköpaineista ym., mutta koko homma lässähti siihen kun naiset kommentoivat muiden treffejä. Koko sakista sai vain todella pinnallisen ja epämiellyttävän kuvan. Oli aika vastenmielistä katsoa kun naiset kommentoivat mies-/ja naisehdokkaiden ulkoista olemusta, vaatteita ja ammattia sekä tietysti pituutta, joskus jopa raivostuttavan lässyttävällä äänensävyllä, kuin kyseessä olisi ollut joku söpö koira.

Se mitä ohjelmasta sain irti on se, että sitä ollaan ulkonäköpaineiden alla, mutta samalla niitä myös luodaan toisille.

Vierailija
24/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jotain ihan muuta,kun näin ohjelman nimen...

Vierailija
25/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä olisi ollut mielenkiintoisempaa nähdä ihan tavallisia suomalaisia naisia ohjelman päätähtinä, mutta uskon ettei ohjelma olisi saanut läheskään näin suurta ennakkokiinnostusta osakseen jos siellä olisi ollut taviksia. Siksi on valittu "julkkiksia" ohjelman pääosaan. Surullistahan se on, että vaikkapa Amanda etsii lähinnä varakasta elättäjää ja seurustelee vain rikkaiden kanssa vaikka voisi löytää pysyvämmän onnen vähän pienituloisemmastakin ihmisestä. Mut se on hänen ongelmansa se.

Eikä oikeen voi sanoa naisten olevan täysin ilman meikkiä kun moni nainen on hommannut kestopigmentoinnin. Sen lisäksi jopa 18-vuotiailla on jo täytetyt huulet ja tekotissit ja kauneusihanteena kauneusfiltterien läpi ajettu kuva jostain Kim Kardashianista. No, ehkäpä alkuvuoden kohutuin ohjelma on tämä.

Vierailija
26/47 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE ????

YLE on verovaroin ylläpidetty valtionyhtiö, jonka tarkoitus on olla valtion viestintäkanava ja tarjota uutisten ja asiaohjelmien lisäksi ihmisiä sivistävää kulttuuria ja viihdettä.

Koko ajan YLE:n ohjelmistoa haalataan viihteellisempään suuntaan.

Raivostuttaa tämä idioluutio!

Vierailija
27/47 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ihan mielenkiintoinen, ajatuksia herättävä sarja. Tytöt kyllä todella pinnallisia tai ainakin osa heistä, et se vähän lässäytti tunnelmaa.

Mun mielestä kaikki naiset oli kauniita ilman meikkiä, jotenki paljon helpommin lähestyttäviä.

Ite alan lähestyä kolmeakymppiä ja itte oon ollu tosi samanlainen parikymppisenä. Hiuksiin lisäkkeitä, värilliset, suurentavat piilolinssit, tekoripset, hampaiden valkaisu, itseruskettava ja iha todellinen meikkikerros. Olin myös vahvasti likinäköinen, joten en olisi ikinä, mistään hinnasta laittanut rillejä tai edes värittömiä linssejä naamalle. Laittautumiseen meni aikaa tuntitolkulla.

Saatoin herätä jos nukuin jonkun vieressä, heräsin aikaisemmin laittamaan värilinssejä ja meikkiä. Ja olin ihan lamaantunut, oikee luovuttanut jos joku mies näki mut aamulla ilman meikkiä.

Erityisesti ne piilarit oli mun henkireikä, ja jos otin ne pois, muistan kun kerran aloin ihan itkeä kun joku kehu, että mullahan on kauniit silmät.

Nykyään, kovan työn tuloksena, oon luopunut tosiaan hiuslisäkkeistä, ripsistä, värillisistä piilareista, oon nykyää melkee enemmän rilleillä kun värittömillä piilolinsseillä. Tukkaa en oo värjännyt aikoihin, enkä sit edes laita kuin korkeintaan ponnarille tai voin vaikka suoraan suihkusta lähteä ihmisten ilmoille. Ennen se ei olisi tullut kuulonkaan. Nyt on hyvä ihmisen olla, parikymppisenä mulla oli aina paha olla 😃

Vierailija
28/47 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ohjelma! Katsoin jaksot vasta tänään. Lähes kaikki olivat kivemman näköisiä ilman meikkiä.

Järkky oli se Pinksu. Anorektinen ja nolo kun halusi, että miehellä täytyy olla rahaa. Näille olisi pitänyt näyttää saldo :)

Myös se Isabel (?) Somekaunotar? Juu, ei :) Ei millään mittapuulla nätti ja tyhmän oloinen. Nauratti, kun sanoi, ettei miehen tarvitse olla akateeminen :) Ihan kamala ja kaiken kruunaa tempparitausta.

Vierailija
29/47 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan ihmettelin et miksi melkein kaikki treffit oli puhtaita työhaastatteluja. Kyllähän sen tietää ettei sellainen johda mihinkään. Ja sitä ihmettelen miksei kukaan mies kääntänyt asetelmaa toisinpäin, eli tehnyt naiselle selväksi, että jos joku haastattelee jotakuta niin se olen minä joka haastattelen sinua.

Vierailija
30/47 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli ihan hyvän mielen ohjelma kaikenkaikkiaan. Itse treffailu ja parisuhteen muodostaminen oli kuitenkin jätetty sivurooliin ja näiden neitosten omat ajatukset meikittömyydestä oli nostettu pääasiaksi.

Vierailija
31/47 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen ohjelmaa parhaillani ja kysyn nyt ihan aidosti - puhuvatko suomalaiset (pääkaupunkiseutulaiset?) oikeasti noin nykyään? Olen asunut lähes 10 vuotta pois Suomesta ja esimerkiksi tätä Isabelia en meinannut ymmärtää välillä ollenkaan. Johtuuko se huulitäytteistä, vai mikä aiheuttaa tuon puuroutuvan puheen? Ja omituisen ääntämisen, erityisesti "tja", "tsitte", "tsä"? Olen hämmentynyt :D.

Vierailija
32/47 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska ohjelma! Katsoin jaksot vasta tänään. Lähes kaikki olivat kivemman näköisiä ilman meikkiä.

Järkky oli se Pinksu. Anorektinen ja nolo kun halusi, että miehellä täytyy olla rahaa. Näille olisi pitänyt näyttää saldo :)

Myös se Isabel (?) Somekaunotar? Juu, ei :) Ei millään mittapuulla nätti ja tyhmän oloinen. Nauratti, kun sanoi, ettei miehen tarvitse olla akateeminen :) Ihan kamala ja kaiken kruunaa tempparitausta.

Pinksu oli kyllä aikamoinen... tapaus :D. Mä en ymmärrä tätä rahan perässä juoksemista, kun olen tavannut niin monenlaisia ihmisiä, ja loppujen lopuksi sillä rahalla ei ole ollut mitään merkitystä. 

Vierailija
33/47 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies koskisi edes pitkällä tikulla noihin naisiin? Niin oksttettavia ovat

Vierailija
34/47 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mitä naisia

Vierailija
35/47 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/47 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies koskisi edes pitkällä tikulla noihin naisiin? Niin oksttettavia ovat

Niin kysymys kuuluukin, että miksi he ovat sinkkuja

( aina vaan)?

En tiedä huomasiko muut että ilman meikkiä tytöt puhuivat ns. normaalisti ja meikeissä taas päin vastoin.. Itsetunnon puute tuntui/näkyi.

Vierailija
37/47 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä nykyinen sinkku vouhotus on ihan markkinavoimien luomaa juttua, tehdään ohjelmia/juttuja jne tyyliin: mitä sinkku tekee, mitä sinkku syö, joku parisuhdeasiantuntija saa rahaa ja näkyvyyttä siitä että kertoo: näin löydät kumppanin, asiantuntija pohtii miksi on sinkkuja jne ...

Vierailija
38/47 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olivat kauniita ilman meikkejä, meikattuina paljon vanhemman näköisiä ja jotenkin tunkkaisia.

Vierailija
39/47 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluan että mies vie Louis Vuittonin liikkeeseen" 😂😂

Vierailija
40/47 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin kommentti, että pitää olla boss mies,eli lääkäri, juristi tai joku johtaja - surprise mothafcka, nämä miehet ottavat poikkeuksetta yhtä korkeasti koulutetun naisen eikä ikinä tuollaista älykääpiötä.