Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa nakki-perunasalaatti-ihmiset

Vierailija
01.01.2021 |

Eikö muuta uudenvuodenruokaa keksitä? Meillä oli eilen juustofondue gruyerestä ja tänään jatketaan appenzellerillä racletessa.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän naurat. Hyvä että joku asia naurattaa. Itse söin blinejä ja mätiä kuohuvan kanssa, sekä varasin nakkeja ja perunasalaattia jos himo yllättää....ja yllättihän se :)

Vierailija
22/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fonduepannuilijat on kyllä melkoinen muinaisjäänne - ei kai kukaan enää oikeasti..?? 🙈🙈

Kyllä näitä on. Eräs ns hienompi nainen mullekin ehdotti samaa. He ovat shampanja, fondue ihmisiä, me kuohari nakki ihmisiä. T. Ammattivalittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 mutta tuli mieleen, että itseäni kyllä nauratti, kun joku kollega kommentoi, että syön juhlaruokaa, kun olin napannut työmatkalla lähikaupasta pikaiseksi lounaaksi nakkeja ja perunasalaattia.

Joo, eivät ole todellakaan juhlaherkkuja meidän taloudessa.

Vierailija
24/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin eilen edellisen päivän paistetun kanan jämät ja vihersalaatin. Silläkin vuosi vaihtui. Mutta puolestani jokainen voi syödä mitä haluaa.

Vierailija
25/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tehty perunasalaatti ja oikeita nakkeja, nams 😋 kaupan einessalaatti ja jauhonakit, yöks 🤢

Lidlissä on kyllä hyviä perunasalaatteja. Muiden kauppojen kotimaiset tuotteet ei maistu.

Vierailija
26/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on varmaan monille niin perinne että niitä pitää saada, oli ne herkkua tai ei. Itse opin vasta aikuisena että ne on uuden vuoden perinneruokaa. Itse en siis nakeista välitä.

Sama täällä, paitsi vedän nakkeja kyllä muulloin.

Vierailija
27/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä oikeasti hienoin ruoka, jonka provoosi keksit? Voi voi...

Vierailija
28/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä söin nakkiperunasoselaatikkoa, jossa oli juustoa - siitäs saitte pitkän nenän...!

Vierailija
29/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta saisi hyvän ”vain keskiluokka jutut” -meemin!

Vierailija
30/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on oltava täysin tahdoton luuserivässykkä, että syö juhlapäivänä jotain hampaat irvessä vain koska on "tapa". Näitä vässyköitä on paljon.

Vierailija
31/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta saisi hyvän ”vain keskiluokka jutut” -meemin!

Keskiluokka - unohdettu kansanosa.

Vierailija
32/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa ap joka kuvittelee olevansa hienompi ihminen. Fonduet ja racletet löytyy täältäkin mutta välillä on ihan kiva syödä nakkejakin.

Ei nyt ihan lähe toi juttu.

Vierailija
33/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pieraisen nakki ja perunasalaattipierut tuollaisten hienostelijoiden naamalle. Prööt!

Vierailija
34/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt enää juustoja jaksaa syödä, kun niitä on mussutettu jo koko joulu?

Ja joku juustofondue ihan ruuaksi?! Jo on köyhää...

Vierailija
35/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 mutta tuli mieleen, että itseäni kyllä nauratti, kun joku kollega kommentoi, että syön juhlaruokaa, kun olin napannut työmatkalla lähikaupasta pikaiseksi lounaaksi nakkeja ja perunasalaattia.

Joo, eivät ole todellakaan juhlaherkkuja meidän taloudessa.

Eikä kenenkään muunkaan taloudessa!

Et sitten v** tuilua tunnista vaikka se hierotaan naamaasi?

Vierailija
36/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakit ja perunasalaatti ovat meillä arkiruokaa - mutta vain koska ne ovat miehen lempiruokaa ja niitä syödään todella usein.

Vierailija
37/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ranskalaiset uunissa ja nakit kattilassa.

Perunasalaattia löytyy myös.

Vierailija
38/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa. No nakeista en kauheasti perusta, tykkään muunlaisista, maustetummista makkaroista. Ja teen oikein hyvää perunasalaattia: keitän ja pilkon potut kuorineen, teen kastikkeen oliiviöljystä, dijon-sinapista, kevätsipulista, rouhitusta valkopippurista ja sormisuolasta. Lisäksi laitan siihen kapriksia. Nam nam...

Mutta kukin makunsa mukaan, ap. Fondue ja raclette ovat ihan ok näpräilyruokaa, mutta eivät ne mitään luksusruokaa nekään ole.

Vierailija
39/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauravat nakkimme nauravat sinulle.

Vierailija
40/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin kampasimpukoita. Ei oikein inspiroi mitkään nakit edes arkena saati sitten juhlapäivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän