Rehellisesti? Voisitko suudella vierasta miestä kännissä?
Siis jos sellainen tilanne tulisi ollessasi varattu.
Kommentit (53)
Millainenhan vastaanotto suutelemisesta olisi tullut. Yllättävän monelle tuntuu olevan ok. Veikkaan jos suuteluksi olisi mennyt ja siitä olisi aloitus niin kyseessä olisi täysi lunttu.
Voisin, mutta mieluummin selvinpäin. En ole kyllä suudellut koskaan vierasta miestä ollessani varattu.
Rehellisesti täytyy vastata että voisin, ja olen niin tehnytkin. Ei ole silti mielestäni ihan ok juttu, mutta siinä nyt kävi niin. Pysyi "vain" suutelussa, vaikka tilanne olisi helposti mahdollistanut pidemmällekin menemisen koska tämä ei tapahtunut julkisella paikalla ja eikä siellä ollut ketään muita.
Helposti. Siinä se raja sitten meneekin, nykyään, onneksi. Olen oppinut yhdestä virheestä.
En todellakaan. Ja vielä vähemmän tulisin huutelemaan siitä tänne. Hävetkää!
Hyväksyisittekö te jotka voisitte saman käytöksen miehiltänne?
Antaa alapeukkujen ropista. :D
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 16:33"]
Hyväksyisittekö te jotka voisitte saman käytöksen miehiltänne?
Antaa alapeukkujen ropista. :D
[/quote]'
en nää mitään pahaa suutelussa toisen kanssa. Voisin nuolla pimpsankin
Epätodennäköistä, mutta mahdollista. Omatunto kyllä kolkuttelisi sen jälkeen - ja paljon.
Tietenkin. Ja aivan jokainen ihminen tekee niin, kun vaan kohtaa sopivan ihmisen ja tilannetekijät on kohdallaan. Ihan turha väittää muuta.
En. En, vaikka tietäisin, että en koskaan jäisi kiinni. Miksi suutelisin?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 16:56"]
Tietenkin. Ja aivan jokainen ihminen tekee niin, kun vaan kohtaa sopivan ihmisen ja tilannetekijät on kohdallaan. Ihan turha väittää muuta.
[/quote]
Tai niinhän sä voit uskotella itsellesi. Silloin ei omatunto kolkuta, kun kyllähän nyt kaikki tekisi... Jep. :D
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 14:41"]
Helposti. Viimeksi eilen kävi niin...
[/quote]
Toivon, että miehes tekee samaa selkäs takana :)
Ei kolkuta omatunto. Elän vain niin kuin itse haluan. Enkä ole vielä tavannut yhtään miestä, joka ei ole varattunakaan suuteloihin mukaan lähtenyt. Sori, näin se vaan on.
Ja "omalleni" annan vapaat kädet tehdä samoin, jos haluaa. Ei toista voi omistaa eikä kahlita. Hyvä suhde tulee yhteisestä halusta olla yhdessä ilman määräyksiä tai liutaa rajoitteita.
t. 34
Ei kolkuta omatunto. Elän vain niin kuin itse haluan. Enkä ole vielä tavannut yhtään miestä, joka ei ole varattunakaan suuteloihin mukaan lähtenyt. Sori, näin se vaan on.
Ja "omalleni" annan vapaat kädet tehdä samoin, jos haluaa. Ei toista voi omistaa eikä kahlita. Hyvä suhde tulee yhteisestä halusta olla yhdessä ilman määräyksiä tai liutaa rajoitteita.
t. 34
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 17:02"]
t. 34
[/quote]
Sun otanta on siis kaikki miehet. Selvä. :)
Yleisestikin ottaen tietynlainen miestyyppihän siellä baarissa on ja ottaa varattuna kontaktia toisiin naisiin. Se ei taas edusta koko miestarjontaa, vaikka niin haluatkin ajatella. :)
Oma mies ei tajua/halua antaa niin pakkohan se on.. Ei vaan pidä seksuaaöisuutta tärkeänä.:( muuten kaikki paremmin kun hyvin!
Helposti vaikka naida vierasta miestä jos mies on ok.