Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Gallup": Onko jokaisessa kerrostalossa mummeli, joka tietää talon kaikki asiat? Meillä on

Vierailija
01.01.2021 |

Onko teillä? Miten hän käyttäytyy?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ole näkynyt.

Vierailija
2/5 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän naamataulun perusteella on vaikea sanoa kuka tietää toisen asioista minkäkin verran. Itsestä se on kiinni pääosin, tosin yksi hullu on tässäkin talossa joka ei kestä ignooraamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-vuotias sinänsä ystävällinen nainen, mutta... kun avaan oveani, puolissa tapauksista hän läväyttää ovensa auki ja on olevinaan yllättynyt, kun seison siinä. Hänellä on joku erikoisovisilmä, oikein tilattu jostain turvaliikkeestä, kerran esitteli minulle. Sellainen ovikamera ja saattaa nähdä myös poissaollessaan ja ovella käymättä, kuka siellä (myös minun!!) ovella on ollut. Yritti järjestää koko talon ikkunanpesurinkiä ja halusi siihen osallustujien avaimet, että voi sitten käydä ikkunanpesijän kanssa asunnoissa. Hiukan ahdistavaa!

Vierailija
4/5 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkän naamataulun perusteella on vaikea sanoa kuka tietää toisen asioista minkäkin verran. Itsestä se on kiinni pääosin, tosin yksi hullu on tässäkin talossa joka ei kestä ignooraamista.

Kyllä sen tietää ihan siitä, että mummeli pysähtyy aina juttelemaan ja kertoo kaikki talon asiat.

Vierailija
5/5 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen tietää ihan siitä, että mummeli pysähtyy aina juttelemaan ja kertoo kaikki talon asiat.

Tämä sattuu olemaan ukkeli, eikä mummo, kyttää pihalla kulkijoita, kontrolloiva luonne. Sen kanssa pitäisi keskustella siis, rähisee sitten minulle pahemmin kuin sen huonostikoulutettu koira kun satun samaan aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi