Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri kertoo juttujani ominaan

Vierailija
07.06.2014 |

Se vain että hän kertoo niitä minulle. Joskus sanoin että naapurit harrasti seksiä niin säännöllisesti että pystyin tarkistamaan kelloni heidän mukaansa, ja kaverin mielestä tämä lapsellinen juttu oli niin huvittava että parin kuukauden päästä hän kertoi jutun omanaan minulle. Samoin eräs hirveä treffikumppanini onkin hänen treffikumppaninsa kun juttu kerrotaan takaisin minulle. Minulta kysyttiin joskus mitä sekarotuisessa koirassani on ja epäilin collieta, kissaa ja kumiankkaa sillä koirani köyristelee selkäänsä jalkoja vasten ja on jokaisessa lammikossa minne vain mahtuu kellumaan. Hän kuvailee myös omaa seropiaan nyt näin. Kutsun koiraa myös sammakoksi sillä se istuu kuin sammakko, ja viimeksi kun olin tämän kaverin luona niin hänen koirastaan oli myös tullut "Aidin sammakko <3"

Olen alkanut epäillä ovatko muutkaan hänen juttunsa omiaan vai onko se joku sekava tilkkutäkki tuttavien vitsejä ja kokemuksia. Ollaan tunnettu yli kymmenen vuotta ja ollaan aika läheisesti tekemisissä joten tämä häiritsee välillä todella paljon. Onko kellään muulla tällaisia ystäviä/tuttavia/sukulaisia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks kaveri joka kans "omii" juttuja. Jotain vitsejä ja sanaleikkejä joita oon heittänyt, ja jotka olisi voinut joku muukin tietysti keksiä, mutta just tuo on koomista että se kertoo niitä mun aikana/mulle, unohtaen että läppä on alunperin mun hänelle heittämä ja hänestä hauska. Ihmiset on joskus hassuja :)

Vierailija
2/5 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron itsekin vitsejä eteenpäin, mutta en nyt sentään treffikokemuksia, tai satunnaisia juttuja jotka pätee vain niiden esittäjään. :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aivan sama tilanne, mutta mun sisko rupes kertomaan mulle juttua, joka oli sattunut hänen kaverilleen, ja josta tämä kaveri oli kertonut. Tunnistin oitis, että juttu oli täältä mammapalstalta "ällöintä mitä olet nähnyt uimahallissa"-ketjusta. Siskon kaveri ei ole voinut olla se, joka ketjuun kirjoitti, koska paikkakunnat ja muukaan ei täsmää. Että joku kertoo sitten aaveen juttuja ominaan, se on ehkä vielä säälittävämpää...

Vierailija
4/5 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 14:28"]

Ei aivan sama tilanne, mutta mun sisko rupes kertomaan mulle juttua, joka oli sattunut hänen kaverilleen, ja josta tämä kaveri oli kertonut. Tunnistin oitis, että juttu oli täältä mammapalstalta "ällöintä mitä olet nähnyt uimahallissa"-ketjusta. Siskon kaveri ei ole voinut olla se, joka ketjuun kirjoitti, koska paikkakunnat ja muukaan ei täsmää. Että joku kertoo sitten aaveen juttuja ominaan, se on ehkä vielä säälittävämpää...

[/quote]

Mä olen joskus väittänyt av:n juttuja tutun tutun tuttujen jutuksi sillä en yksinkertaisesti kehtaa tunnustaa lukevani palstaa, mutta haluan jakaa jonkun hauskan jutun.

Vierailija
5/5 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille, että "hei, aika jännä, mähän kerroin sulle samanlaisesta tapahtumasta pari viikkoa sitten" joka kerta kun se kertoo noita sun juttuja ominaan. Joko se huomaa, tai sit saat lisää hupia, kun kattelet mitä se sekoilee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän