AV:n uskovat: Voisitteko rukoilla puolestani?
Tuntuu että olen täysin heitteillä, kadottanu suuntani elämässä. En tiedä mihin suuntaan kääntyä tai mitä tehdä, tuntuu että kaikki mitä teen on väärin ja satutan vain muita. Inhoan itseäni. Tuntuu kuin yhteys Jumalaan olisi katkennut kokonaan :( Rukoilkaa mun puolesta, mä tarvitsen apua mutten tiedä miten sitä itse pyytää... Olen aivan hukassa.
Ja te uskonnonmollaajat, ateistit, elämäntapavalittajat ym. tiedän jo asianne. "Ei Jumalaa ole olemassa, satuolento, olet sekaisin, kaikki on itsestäsi kiinni, olet idiootti" jne. Kiva juttu teille, voittekin suoraan poistua ja hyvää lauantaita vaan.
Kommentit (22)
Oman elämänsä ohjat kannattaa pitää itsellään eikä jättää niitä herran haltuun. Luonnosta löytyy paljon kauniimpia asioita kuin nämä kauniit ajatukset joita uskonnot viljelee.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 14:00"]
Rukoilen, että Jumala koskettaa elämääsi ja että olosi helpottuu, Jeesuksen nimessä.
Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua.
Herra kirkastakoon kasvonsa sinulle ja olkoon
sinulle armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa
sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.
Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Aamen.
Onko sinulla seurakuntaa jonka puoleen voisit kääntyä. Tänään ja huomenna järjestetään monessa paikassa kokouksia. Jos jaksat/pystyt niin suosittelen lähtemään johonkin tilaisuuteen.
Voit myös ottaa yhteyttä palvelevaan puhelimeen/nettiin:
http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/DC0158A5AD979807C225748000295138?OpenDocument&lang=FI
[/quote]
Kiitos. Tänään olisi kyllä tilaisuus, mutta epäröin sinne menemistä. Tuntuu etten ole sen arvoinen että ansaitsisin sinne mennä :(
[/quote]Hei! Järjestetäänkö paikkakunnallasi Rauhanyhdistyksen seuroja? Usealla paikkakunnalla on oma Ry. Rohkeasti ja hyvillä mielin seuroihin vaikkapa huomenna. Netistä myös mahdollista kuunnella.