Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestä ärsytti suihinotto

Vierailija
01.01.2021 |

Toissailtana kun tuli jääkiekkoa tv.stä. otin mieheltäni suihin. Kesti noin 30 min. Ja laukes.
Jälkikäteen sanoi et ärsytti ku halus keskittyä peliin.. sika!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä häiritsit. Olisiko kiva jos miehesi tulisi nuolemaan sinua Marttakerhoon kesken pitsinnypläyksen samalla kun yritätte haukkua miehiänne.

Vierailija
2/20 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö miehen kans sitten tulla nuolemaan sinua juuri silloin kun katsot jotain love island sheissee konvehtirasiasi kanssa? Lätkää ja formuloita ei häiritä.

M24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipähän tarvii sille miehelle suikkaria tarjota vähän aikaan. Annat sen olla se joka sitä pyytää sulta, ens kerralla. Mä olisin kyl laittanut töllön kii ja nauttinut poskiotosta!

M34

Vierailija
4/20 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin tähän sanoa että joko

A. Poskiottotekniikkasi on huono, mies ei nauti niin paljon kuin tietää että voisi=joku muu on joskus ottanut paremmin suihin häneltä

B. Poskiotoissasi ei ole mitään vikaa mutta olet antanut niitä liian usein jolloin niistä on tullut miehelle itsestäänselvyys. 

Todennäkösesti B. Sinkkumiehenä tuollainen ärsyttää. Mulle kelpais hyvin suikkari ihan milloin vaan. Anna sen olla se joka pyytää ens kerralla.

Vierailija
5/20 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suurin osa naisista (ja miehistä) uskoo, että kaikki miehet nauttivat suihin otosta ? On paljon miehiä, jotka eivät nauti lainkaan suikkarista. Eihän kaikki naisetkaan nauti nuolemisesta. Antakaa miesten katsoa rauhassa lätkää tai futista jos tahtovat.

Vierailija
6/20 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suurin osa naisista (ja miehistä) uskoo, että kaikki miehet nauttivat suihin otosta ? On paljon miehiä, jotka eivät nauti lainkaan suikkarista. Eihän kaikki naisetkaan nauti nuolemisesta. Antakaa miesten katsoa rauhassa lätkää tai futista jos tahtovat.

Ja suurin osa naisista on siinä melko surkeita ja lähinnä lopputulos vain sattuu. Suurinta osaa ei myöskään kiinnosta neuvot tai vinkit.

Vierailija
7/20 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tulla luokseni ottamaan suihin. Sitten voit palata miehesi luo.

Meidän pikku salaisuus. Tietenkin minäkin tyydytän sinut.

Vierailija
8/20 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipähän tarvii sille miehelle suikkaria tarjota vähän aikaan. Annat sen olla se joka sitä pyytää sulta, ens kerralla. Mä olisin kyl laittanut töllön kii ja nauttinut poskiotosta!

M34

Käsittämätön asenne! Kyllä muijan on osattava odottaa vuoroaan!

Vierailija
9/20 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä häiritsit. Olisiko kiva jos miehesi tulisi nuolemaan sinua Marttakerhoon kesken pitsinnypläyksen samalla kun yritätte haukkua miehiänne.

Keksi parempi.

Vierailija
10/20 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja suurin osa naisista on siinä melko surkeita ja lähinnä lopputulos vain sattuu. Suurinta osaa ei myöskään kiinnosta neuvot tai vinkit.

Mun kielitaitoa on aina kehuttu.

Vierailija
11/20 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa ap:n mies yleensä nauttii siitä?

Vierailija
12/20 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta turiset toveri. Minä olen aina pitänyt enemmän siitä, jos nainen ottaa käteensä vehkeen ja hyväilee, kuin suihinotosta. Ei ole mitenkään itsestään selvää, että alkaisi edes seistä, kun väkivaltaisesti yritetään väkisellä saada pystyyn.

Vierailija
13/20 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö miehen kans sitten tulla nuolemaan sinua juuri silloin kun katsot jotain love island sheissee konvehtirasiasi kanssa? Lätkää ja formuloita ei häiritä.

M24

Tuskin sinua kukaan häiritsee, muutoinkaan.

Vierailija
14/20 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha jätä se, niin saa kattoa yksin lätkää!

Vierailija
15/20 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha jätä se, niin saa kattoa yksin lätkää!

Kyllä molemmilla pitää olla tilaa myös omille harrastuksille ja mielenkiinnon kohteille. Teillä ilmeisesti nainen niin kyynistynyt seksiin, että pitää heti tarttua tilaisuuteen, jos se sattuu jotain tekemään seksin saralla?

Vierailija
16/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin päin, eli vaimoani ärysytti kun yritti ottaa suihin.

Taustaa: meillä oli useamman viikon mittainen kuiva kausi takana kun vuorotellen ***tuilimme toisillemme ja muutenkin ei tuntunut kivalta olla yhdessä. Olin kuitenkin hoidellut tarpeeni ihan omin käsin. Kerran ollessani yksin kotona olin yhden session aikana vetänyt käteen kolme kertaa putkeen. Vaimo tuli kotiin juuri kun olin tullut suihkusta pesemästä helläksi mennyttä kaluani. Mitään sanomatta hän tönäisi minut sohvalle istumaan, nappasi pyyhkeen pois ja otti juuri sarjalauenneen kaluni suuhunsa. Kun kaluni ei osoittanut mitään heräämisen merkkejä minuutin imutuksen aikana, vaimo nousi vihaisena ja ärsyyntyneenä ylös, ja sanoi, että "***tu antaa sitten olla"

Normaalisti olisin nauttinut estoitta yllätyksenä saadusta suikkarista. 

Vierailija
17/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34

Miksi ihmeessä miehen pitäisi aina olla valmis seksiin?

Vierailija
18/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa ap:n mies yleensä nauttii siitä?

Mitäs sitten vaikka yleensä nauttisi? Jos nainen yleensä nauttii yhdynnästä, niin eikö hänellä silloin ole enää oikeutta siitä koskaan olla nauttimatta?

Vierailija
19/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin päin, eli vaimoani ärysytti kun yritti ottaa suihin.

Taustaa: meillä oli useamman viikon mittainen kuiva kausi takana kun vuorotellen ***tuilimme toisillemme ja muutenkin ei tuntunut kivalta olla yhdessä. Olin kuitenkin hoidellut tarpeeni ihan omin käsin. Kerran ollessani yksin kotona olin yhden session aikana vetänyt käteen kolme kertaa putkeen. Vaimo tuli kotiin juuri kun olin tullut suihkusta pesemästä helläksi mennyttä kaluani. Mitään sanomatta hän tönäisi minut sohvalle istumaan, nappasi pyyhkeen pois ja otti juuri sarjalauenneen kaluni suuhunsa. Kun kaluni ei osoittanut mitään heräämisen merkkejä minuutin imutuksen aikana, vaimo nousi vihaisena ja ärsyyntyneenä ylös, ja sanoi, että "***tu antaa sitten olla"

Normaalisti olisin nauttinut estoitta yllätyksenä saadusta suikkarista. 

Mikä ihme noita naisia vaivaa?  Luulisi heidänkin ymmärtävän, että aina ei ole hyvä hetki.

Miettikää miten suhtautuisitte mieheen, joka useamman nihkeästi sujuneen viikon jälkeen vain yhtäkkiä tönäisee naisen sohvalle ja repii tältä alapään paljaaksi ja alkaa nuolemaan. Jos ei parissa minuutissa ole nainen kuumana, niin suttuu ja lähtee kiukutellen pois.

Vierailija
20/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tässä täysin miestä. Antaa toisen keskittyä rauhassa lätkään, se on muutenkin nopeempitempoisempi, kuin tyyliin kaunarit.

Siinä ei haittaa jos nuolemisen ajaksi suljet silmät ja nautit. pysyt kyllä juonessa mukana vaikka et viikkoon katsoisi.

Täytyykö heti kaataa kuormaajalla hiekkaa pilluun, jos ei ukko oo intona kun on jotain muuta mielenkiintoista kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme