Miehet, mitä sanotte tällaisesta kropasta? (kuva)
Kommentit (41)
En katsonut kuvaa koska osoitteessa luki "plus-model" - voin sanoa katsomattakin että ei iske.
On mistä ottaa kiinni ilman että tuntuu kuin luurankoa kättelis ihan
hyvän näköinen ehkä naitavakin? Se taas on kiinni henkilö kemistiasta?
Ja siitä kuka ja missä?
Siis aivan täydellinen, ehkä vähän vielä muotoja lisääkin saisi olla makuuni. Asia jota en käsitä on se, että monet tältä näyttävät naiset häpeävät "lihavuuttaan" ja ulkonäköään. Ihan oikeasti, naisessa tulee olla muotoja, pyöreyttä ja kurveja. Olen nainut laihojakin naisia, missityyppisiä, kauniita katsoa, mutta naiminen on kuin miestä panisi (olen hetero, joten ei sytytä). BBW on minun juttuni, ja tuttavapiirissäni suurin osa miehistä muuten on samaa mieltä, vaikka heidän omat vaimonsa laihoja olisivatkin.
Kuvat on selvästi photosopattu. Harvalla noin läskillä naisella ei ole selluliittia tai kurvit ovat jakaantuneet juuri oikeisiin kohtiin. Suurin osa lihavista on omenavartaloisia.
50 kiloa liikaa, ei tuota valasta pystyisi panemaan...
Kaunis ja haluttava Nainen. Tuollaisen kun saisi.
semi-lihava, eli perus nuorehko sohva-peruna,
iso yök.
sen sijaan tässä on sitä jotakin:
Ehkä joku hoikempi voi jossain tilanteessa näyttää paremmalta ja viehättää silmää. Tuo on kuitenkin todella upea kroppa ja koska koskettaminen on paljon tärkeämpää kuin katseleminen, voittaa tuo perus malliluisevat tositoimissa 10-0.
kyllä tuon likan ottaisin huomioon ilman muuta... nätti paketti
Vastaan, vaikka olen nainen. Tuo nainen kiinnostaisi minuakin, vaikka ole ikäni heterosuhteessa elänyt, siis en toteuta bi-puoltani. :)
Kammottava löysä läskisäkki, hyi! En ymmärrä miten jotkut tykkää läskeistä. Kiinteä ja hyväkuntoinen sytyttää, ei tuollainen pullea vauva.
Kuvottavan paljon läskejä ja laihaläskejä muutenkin nykyään. Hot on timmi nainen jolla on sopivasti lihasta kropassa "jäntevä" eikä rasvat tursua joka puolella
WOW mikä Lady
M43Nääsville