Kierukkaraskaus
Olin gynellä terveyskeskuksessa ja lääkäri totesi ettei ole kuullut yhtään tapausta jossa hormoonikierukka olisi pettänyt ja raskaus alkanut. Valehteliko lääkäri? Kun täällä palstallakin aika moni on raskautunt kierukan kanssa.. Tuli siis puheeksi kun mulla on jatkuvasti vaivoja tän Mirenan kanssa..
Kommentit (7)
Itselläni Mirena ollut kaksi vuotta ja tulin raskaaksi. Ultrassa totesivat että kierukka on täysin oikeassa paikassa. Raskaus tosin päättyi keskenmenoon viikolla 6.
Kierukkaa ottaessa Suomessa lääkäri sanoi että lähes tulkoon mahdotonta tulla raskaaksi. Myös lääkäri täällä Australiassa oli todella hämmästynyt että olin tullut raskaaksi.
Lähinnä kuparikierukan kanssa olen kuullut puhuttavan raskautumisesta, tiedä häntä :O
Itsellä kuparikierukka, mutta ei huoleta suuremmalti :)
Oli kuparikierukka ja poistatutin tosin miehen suostumuksella koska haluttiin vauva. Mies todennäköisesti ei halunnut. Vauva tuli. Menihän siinä n 4-5 v. Olin jo parhaat hedelmällisyysvuodet ohittanut aikoja sitten. Tämä tyttö ei antanut periksi.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 11:09"]Oli kuparikierukka ja poistatutin tosin miehen suostumuksella koska haluttiin vauva. Mies todennäköisesti ei halunnut. Vauva tuli. Menihän siinä n 4-5 v. Olin jo parhaat hedelmällisyysvuodet ohittanut aikoja sitten. Tämä tyttö ei antanut periksi.
[/quote]
kyse varmaan siitä, että onko tullut VAHINGOSSA raskaaksi kierukan kanssa.
ap:google vois olla hyvä. Tiedän, että samassa pikkukaupungissa sai alkunsa samana vuonna ainakin neljä kierukkalasta. Parhaalla tahdollakaan en muista kumpi kierukka oli kyseessä.
Minulla on Mirenavauva. Outoa puhetta gynekologilta. Onko terv.keskuksissa nykyisin gynekologejakin? Yksityisellä olen aina käynyt, ei meidän terv.keskuksessa ole ollut erikoislääkäreitä
Mäkin olen tullut raskaaksi mirenan kanssa, Vantaalla muutama vuosi sitten