Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin luopua kaikista bonus/plussa/yms korteista, sosiaalisesta mediasta jne

Vierailija
27.04.2026 |

Kun ärsyttää tuo tietojen kerääminen ja kohdennettu mainonta. 
Voisin käyttää myös ainakin jonkin aikaa vain käteistä ostoksiini.  Ottaa niin pannuun se että kun puhuin sandaaleista kaverin kanssa, alkaa silmille vyöryä mainoksia sandaaleista. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
2/10 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle käy noin. Siis että puhun jostain ja sit alkaa tuleen siitä mainoksia... onkohan sulla kaikki asetukset ihan ok?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että älypuhelin kuuntelee ja mainoksia tulee puhelimen läheisyydessä käydyn keskustelun perusteella ei valitettavasti ole enää mikään uusi asia.

Mieti itse. Puhelinten akkujen koko kasvaa koko ajan ja siltikään ei varausta riitä kuin lyhyeksi ajaksi kun se puhelin koko ajan tekee itsekseen jotakin. Vaikka siis et edes käyttäisi puhelinta...

Vierailija
4/10 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kauppaketjuihin pelkät käteiskortit, joten kohdennettua mainontaa ei tule. En ole liioin ladannut sovelluksia puhelimeen tai pädiin. Toimii helkkarin hyvin ja ne appitarjoukset tulevat yleensä jonkun ajan päästä normitarjouksiin. Jos sen appituotteen tarvitsen sillä hetkellä, maksan normihinnan, koska olisin ollut valmis maksamaan sen muutenkin, maksoi mitä maksoi.

Vierailija
5/10 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa puhelimenasetuskortti kansalaisopiston iltakurssilla.

Vierailija
6/10 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla tästä täällä sosiaalisessa mediassa.

Vierailija
7/10 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla tästä täällä sosiaalisessa mediassa.

Tämä palsta on keskustelupalsta, eli ei tämä ole mikään somealusta, johon tarvitaan oma tili. Ymmärrätkö edes?

Vierailija
8/10 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle käy noin. Siis että puhun jostain ja sit alkaa tuleen siitä mainoksia... onkohan sulla kaikki asetukset ihan ok?

Sulla väärin

Vierailija
9/10 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla väärin

Mulla väärin? No ei tietenkään ole. Oikeinhan ne on, jos muille tuolla tavalla käy, mutta mulle ei.

Vierailija
10/10 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi hämmentynyt kun puhuin tässä taannoin eräästä urheilijasta ja seuraavana päivänä nettisivuja selatessa näin ensimmäistä kertaa saman urheilijan suosittelemaa tuotetta monilla sivuilla.

Tuli jotenkin outo tunne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi