Miksi Jehovan todistajat käyvät ovillamme?
En oleymmärtänyt tätä. Tajuaako kukaan muu? Pyydän ei asiattomia kommentteja! Tahdon tietää myös mikä se paljon puhuttu hyvä uutinen o?! Tän tarkotus sitte ei oo pilkata. Asiallisia kommentteja! :) kiitis etukäteen. En tiedä uskallanko kysyä heiltä koska pelottaa et ne tarttuu kiinni. Onko näin tapahtunut? Ovatko ystävällisiä? :)
Kommentit (3)
Jehovan todistajat ovat rentoa ja mukavaa porukkaa! :) Kun kysyit niin olen ymmärtänyt että he käyvät ovelta ovelle kertomassa hyvää uutista. Hyvä uutinen on se että raamatussa kun lukee: Ei kipua eikä valitus huutoa enää ole entiset ovat kadonneet... tai jotenkin noin eli tulossa olisi paremmat ajat. Millo se tulee? Jumala ei ole sanonut. Mutta tunnus merkkien täytyttyä tulee loppu useimmat niistä on jo toteutunut: maanjäristyksiä paikassa toisensa jälkeen, nälänhätä, sodista kuullaan, luonnon onnettomuudet, ihmiset ovat rahaa rakastavia pöyhkeitä vailla luonollista kiintymystä, vanhemmilleen tottelemattomia, ... Tiesitkö että yhdistyneet kansakunnatkin ennustettii nimeltä jossai päi raamattua? Mitä sitten kaikki noi on jo toteutunut? On vielä kaksi täyttymättä: 1Tämä valtakunnan hyvä uutinen kerrotaan kaikille kansakunnille ja sitten tulee loppu. 2Silloin kuin ihmiskunta julistaa niin ettei kukaan sitä tule olemaan huomaamatta sitä: Rauha ja Turvallisuus! Siinä samassa tulee loppu koko maailmalle ja sen halulle (maailmalla tarkoitetaan tässäyhteydessä sitä maiden hallitusvaltaa ja pahoja ihmisiä) Mutta maapalloa ei tuhota, pahat asiat loppuvat ja tulee paratiisi, niinkuin Jumala alun perin tarkoitikin. Sokeat näkevät kuurot kuulevat rammat kävelee vanhoista tulee nuoria energisiä sekä kauniita, kaikki ovat silloin kauniita nuoria täydellisiä. Jehovan Todistajat haluavat antaa kaikille mahdollisuuden, koska he oikeasti rakastavat sydämmestään ihmisiä jotka voivat pahoin, tai ovat sairaita sekä joka viha miestään. Sekä Jehovan Todistajat saattavat työnsä loppuun jolloin loppu tulee pahalle "maailmalle" sekä Jumala on sanassaan raamatussa luvannut suojella niitä jotka vilpittömästi haluavat palvella häntä tai todella tahtoo tietää totuuden. Tästä on siis kyse. Ja mikäli et tahdo jutella heidän kanssaan sanot vaan että ei kiinnosta, mutta jos haluat ettei he KOSKAAN palaa kiellä heitä suoraa mutta muistaen kohteliaisuuden tietenkin. Sinun on hyvä tietää että Jehovan Todistajat haluavat sinun parastasi. Uskot tai et mitä raamattu sanoo on sinun hyvä puhua normaalisti heille he ovat erittäin ihania ihmisiä, vaikka netissä paaljon ns. Luopiot puhuvat pahaa heistä. Minusta se on väärin. En ole Jehovan todistaja mutta juttelen heidän kanssaan usein, siitä tämä tieto. Jos jollakin on jotai kysyttävää voin vastata! :) He ovat oikeasti ihania ihmisiä vaikka ei uskois aina kun uutisia lukee. Ja mä oon siis 19 vuotias.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:51"]
. Ja mä oon siis 19 vuotias.
[/quote]
Sen kyllä huomaa.
http://www.jw.org/fi/jehovan-todistajat/usein-kysytty%C3%A4/ovelta-ovelle/