Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisoikeuksien aika on ohi eikä ne enää palaa

Vierailija
01.01.2021 |

Ihmisen ruumiista päättää nyt valtio, ei ihminen itse.

Oikeuksien perään vinkujat eivät ymmärrä että nyt on velvollisuuksien aika.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää taistella, että ihmisoikeudet säilyvät. Ne on kirjattu perustuslakiin. Myös YK:n ihmisoikeuksien julistus voimassa.

Vierailija
2/8 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työtön, he eivät voi irtisanoa minua

pakottaakseen ottamaan rokotteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsi vinkuu hämäyksen vuoksi asiasta vain Venäjälle, ettei oman pesän paskaisuus paljastuisi massoille. 

Keskittykää omiin asioihin eu-rotat. Venäjä on piessyt jokaisen länsimaan jossain kohtaa historiaa (kyllä, myös USA:n Vietnamissa ja Koreassa), eli kyllä ne tietää itse mitä tekevät. 

Vierailija
4/8 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

m32 kirjoitti:

Minä olen työtön, he eivät voi irtisanoa minua

pakottaakseen ottamaan rokotteen

Entäpä jos sinulta otetaan tuet pois...?

Vierailija
5/8 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Venäjällä tulee pakollinen rokotus

Vierailija
6/8 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisoikeudet on suomessa ihan vitsi. Itsemääräämisoikeutta ei ole vaan käyttörikos määrittää kaikki valtion omaisuudeksi. Saa nähdä koska alkaa pakollinen terveelliset elämäntavat ohjeistus josta poikkeaminen antaa syyn rangaista? Eihän se nyt millään käy että yksilö saisi ihan vapaasti valita mitä tekee itselleen.

Vierailija
7/8 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisoikeudet on suomessa ihan vitsi. Itsemääräämisoikeutta ei ole vaan käyttörikos määrittää kaikki valtion omaisuudeksi. Saa nähdä koska alkaa pakollinen terveelliset elämäntavat ohjeistus josta poikkeaminen antaa syyn rangaista? Eihän se nyt millään käy että yksilö saisi ihan vapaasti valita mitä tekee itselleen.

Mulle kyllä sopisi, että joku pakottaisi mut terveellisiin elämäntapoihin. Olen itselleni liian lepsu.

Vierailija
8/8 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kyllä sopisi, että joku pakottaisi mut terveellisiin elämäntapoihin. Olen itselleni liian lepsu.

20 vuotta pakollista asepalvelusta näin alkuun ois sopiva sulle. Päivärahat saat sitten kun on suoritettu. Vaihtoehtona linna.