Taas vähän body positivea, Niina, 30 muutti tapansa Suomessa..
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/240c5ee2-19f5-4726-a915-ee4009a2ffbb
Milloin tämä epäterveen kehon markkinointi loppuu?
Kommentit (41)
Onhan se toisaalta niinkin, ettei se peilin vika ole jos naama on vino.
Kyllä mä sen ymmärrän, jos on oikeesti jo todella lähellä hengenvaarallista ylipainoa, kyllä silloin jo läheistenkin pitäisi alkaa heräämään ja keskustella asiasta kyseisen henkilön kanssa.
Mutta nää painon kauhistelijat eivät auta kenenkään ylipainoisen elämää.
Se, että kuiskit selän takana pahaa toisesta on sama kuin sanoit suoraan päin naamaa "hyi v##tu mikä läski."
Kukin voi ajatella mitä haluaa, mutta kaikkea ei tarvitse suoltaa ulos. Jokainen on erilainen, ja loppujen lopuksi ihan itse vastuussa elämästään.
Mun mielestä on ylipainoa rumempaa on lähteä kaikenlaisia huulitäytteitä, silikoneja yms laittautumaan. Ennemmin olen 10 kiloa ylipainoinen, kuin ottaisin valtavat kumihuulet, rakennekynnet, pylly kohotuksen sekä silikonit rintoihin. Se vasta olisikin hemmetin epäaitoa.
Ja eräs fakta:
_KUKAAN_ EI JOUSU KANTAMAAN AINOANKAAN YLIPAINOISEN TAI LIHAVAN LÄSKEJÄ.
:DDD
WTF ALOITTAJA?! Ei kukaan mitään markkinoi.
Älkää vit## lukeko tollasta uutisia jos noin paljon triggeröi. :DD
Olen 32-vuotias, mutta huomattavasti nuoremman näköinen kuin Niina, vaikka palstalla toitotetaan, että hoikat vanhenee nopeammin ja läski nuorentaa :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä sen ymmärrän, jos on oikeesti jo todella lähellä hengenvaarallista ylipainoa, kyllä silloin jo läheistenkin pitäisi alkaa heräämään ja keskustella asiasta kyseisen henkilön kanssa.
Se, että kuiskit selän takana pahaa toisesta on sama kuin sanoit suoraan päin naamaa "hyi v##tu mikä läski."
Kukin voi ajatella mitä haluaa, mutta kaikkea ei tarvitse suoltaa ulos. Jokainen on erilainen, ja loppujen lopuksi ihan itse vastuussa elämästään.Mun mielestä on ylipainoa rumempaa on lähteä kaikenlaisia huulitäytteitä, silikoneja yms laittautumaan. Ennemmin olen 10 kiloa ylipainoinen, kuin ottaisin valtavat kumihuulet, rakennekynnet, pylly kohotuksen sekä silikonit rintoihin. Se vasta olisikin hemmetin epäaitoa.
Ja eräs fakta:
Tämä "itsepähän kiloni kannan" on typerin argumentti ikinä. Koko yhteiskunta maksaa siitä, että kakkostyypin diabetes, tuki- ja liikuntaelinsairaudet ym. lukuisat sairaudet lisääntyvät räjähdysmäisesti.
Siksi lihavuutta ei pitäisi tuoda tällä tavalla positiivisessa valossa esiin. Ei toki hullua fitness-hommaa ja muutenkaan ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Ei elä viiskymppiksekskään jos ei ryhdistäydy.
Kuka nainen haluaa elää 50v? Täytin 35v ja tuntuu että koko elämä on ohi.
Syöminen ainoa ilo elämässä.
100kg ja 162cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukin voi ajatella mitä haluaa, mutta kaikkea ei tarvitse suoltaa ulos. Jokainen on erilainen, ja loppujen lopuksi ihan itse vastuussa elämästään.Mun mielestä on ylipainoa rumempaa on lähteä kaikenlaisia huulitäytteitä, silikoneja yms laittautumaan. Ennemmin olen 10 kiloa ylipainoinen, kuin ottaisin valtavat kumihuulet, rakennekynnet, pylly kohotuksen sekä silikonit rintoihin. Se vasta olisikin hemmetin epäaitoa.
Ja eräs fakta:
_KUKAAN_ EI JOUSU KANTAMAAN AINOANKAAN YLIPAINOISEN TAI LIHAVAN LÄSKEJÄ.Tämä "itsepähän kiloni kannan" on typerin argumentti ikinä. Koko yhteiskunta maksaa siitä, että kakkostyypin diabetes, tuki- ja liikuntaelinsairaudet ym. lukuisat sairaudet lisääntyvät räjähdysmäisesti.
Siksi lihavuutta ei pitäisi tuoda tällä tavalla positiivisessa valossa esiin. Ei toki hullua fitness-hommaa ja muutenkaan ulkonäköä.
Se ei silti ole sinun häpeäsi mitä valintoja joku muu tekee. Hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100kg ja 162cm
Syödä voi myös terveellisesti ja kulutuksen mukaan.
T. Lievästi ylipainoinen ja eri
Vierailija kirjoitti:
Ja eräs fakta:
Paitsi siten että henkilö on niin lihava että tarvitsee muiden apua askareissaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 32-vuotias, mutta huomattavasti nuoremman näköinen kuin Niina, vaikka palstalla toitotetaan, että hoikat vanhenee nopeammin ja läski nuorentaa :D
Vau hei.
Tämän koulukiusaajan näkeminen tällaisessa uutisessa rehellisesti sanoen naurattaa. Muija on ivannut, pilkannut, kiusannut, juorunnut, puhunut pahaa, kieroillut ja satuttanut lukuisia ihmisiä. Tekopyhä akka.
Eli peilikin on kiusaamista ja se kannattaa nakata roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100kg ja 162cmSyödä voi myös terveellisesti ja kulutuksen mukaan.
T. Lievästi ylipainoinen ja eri
Olen yrittänyt jo vuosia, ei riitä itsekuri.
Vierailija kirjoitti:
Ja eräs fakta:
Olen samaa mieltä, poislukien tuo "fakta". Sairaalloisen ylipainoinenkin voi sairastua tai loukkaantua, silloin häntä nostavat, liikuttavat ja siirtävät hoitajat ja muut terveydenhuollon työntekijät. Tämän aloituksen aiheena olevan kokoista ihmistä joutuisi siirtämään 3-4 ihmisen voimin tai potilasnosturilla, eikä hän välttämättä mahtuisi vanhemman maallisiin sairaalasänkyihinkään.
Ne joilla ei ole koskaan ollut ongelmia syömisen kanssa, eivät tajua, kuinka vaikeaa se laihdutus on pääkopalle.
Vierailija kirjoitti:
Ne joilla ei ole koskaan ollut ongelmia syömisen kanssa, eivät tajua, kuinka vaikeaa se laihdutus on pääkopalle.
Tämä. Sitä on vaikea ymmärtää kun oma syömisen ja painonhallintamekanismi toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Sitä on vaikea ymmärtää kun oma syömisen ja painonhallintamekanismi toimii.
Niinpä, jos se olisi helppoa, niin kukaan ei olisi ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Meikki lihavalla on sama kuin laittaisi kirsikan paskapökäleen päälle.
Voin kuvitella naurusta tukehtuen miten tämä emeettinen snorlax heiluu discossa löysä nahka hyllyen. Onneksi nuoret kuvaavat näitä nettiin midän muiden naureskeltavaksi :)
"Jos Instassa seuraamasi ihmiset saavat sinut tuntemaan olosi huonommaksi, poista heidät seuratuistasi. Ei kannata seurata ihmisiä, joista tulee aina uudelleen paha mieli"
Tietenkään ketään ei saa kiusata. Myös laihduttamisen (terveyden takia) tulee olla jokaisen oma valinta. Mutta itse en ymmärrä sitä, että minun pitäisi rajata somefeedistäni pois kaikki, jotka esim. näyttävät erilaiselta. Eivät he saa minua tuntemaan itseäni huonommaksi. Minusta on ihanaa seurata erilaisia ihmisiä; eri näköisiä, eri mieltä olevia, erilaista elämää eläviä. Se on kiinnostavaa.
En halua elää missään kuplassa, liittyipä se sitten ulkonäköön tai mielipiteisiin.
Olisi ihan kamala ajatus, jos saisin seurata vain lievästi ylipainoisia, päärynämallisia täti-ihmisiä ;)