Miehen kesäloma ja "erimielisyydet".
Miehellä alkoi tänään loma. Pitkin viikkoa vihjaillut ja puhunut siitä, että kun hänen kesälomakuukautena on kaksi menoa toiselle paikkakunnalle, häät ja eräs toinen ystäväkokoontuminen. Heitti sitten tiistaina, että "ne menot on enemmän sun juttuja." Ja voivotteli sitä, että kun minä olen niin kireänä reissuilla ( lasten kanssa herätys klo 5 tai 6 jotta ollaan ajoissa, kun miehen puolen suvun pariskunta saanut vauvan niin samalla sitä mennään katsomaan, minulla "aikataulutus" harteilla). Hänen mielestään loma on sitä, että se 30päivää pyörii hänen navan ympärillä, ei tarvi siivota, ei huolehtia lapsista. Mulla töitä vielä kesäkuun loppuun ja 2 viikkoa kolmessa vuorossa, ei ollut siitäkään yhtään innoissaan että en vie lapsia aamulla hoitoon koska hän on kotona, kun mulla seitsämän aamut. Lapset on lomalla kun minä olen, jolloin mies jo töissä. Ja lisää valitusta, että kun nyt hän on taas töissä ja väsyttää....
En yhtään ihmettele että kesällä tulee riitoja LOMISTA! Miesten pitäs saada ihan täysin 100% omassa rauhassa olla ne päivät.