Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyöräilykypärä OFFICAL

Vierailija
01.01.2021 |

Nyt on taas jokavuotisen kypäräkeskustelun aika. Käytätkö sä? Miksi käytät? Miksi et käytä? Enemmistö ei taida käyttää, mut entistä useemmat pitää. Ap ajelee hiukset hulmuten, mutta osto harkinnassa.

Kommentit (7)

1/7 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, koska mulla on vain yks pää.

Vierailija
2/7 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti käytän. Miksi en käyttäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö me just käyty tätä keskustelua ennen joulua? Nyt olisi aika laskettelukypäräkeskustelulle.

Vierailija
4/7 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettäkö kypärämyssyä kypärän alla kun on viileää?

Vierailija
5/7 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Ostin sähköpyörän ja osoittautui ettei se ole niin helppo hallittava aina, ja jalkajarrujenkin puuttuminen on minulle vielä outoa.

Ja kun tässä hiljattain yritin lähteä kauppaan, niin kaaduin jo ensimetreillä, hankeen tosin mutta kylläpä siinä tuli mieleen että kyllä sitä kypärää on hyvä käyttää.

Ostin sellaisen vähän paremman näköisen, satuin löytämään edullisesti. Ne reikäiset suikulat näyttävät kyllä masentavan rumilta.

Vierailija
6/7 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettelurinteessä on todella harvinaista näinä päivinä kypärättömyys. Jos jossain Suomen laskettelukeskuksissa on joku ilman kypärää, se on +60v mies tai itänaapurimaasta tullut turisti.

Joes menen lähikauppaan 500m tai poljen alle 5km en laita pyöräilykypärää. Pyörälenkille sen sijaan laitan aina.

Vierailija
7/7 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. En ennen käyttänyt mutta kerran kävi pahasti ja sen jälkeen olen alkanut kypärää pitämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi