Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Siis ei oo tosi....eräs yksinkertainen sukulaisnainen pesee taaperon potan astianpesukoneessa
01.08.2006 |
käytön jälkeen. Enimmät kakat pyyhki pois ja sulloi vaan pokkana potan sisäosan koneeseen. SIis en voinut uskoa silmiäni. Kun sanoin, että peseekö hän ne oikeasti koneessa, niin totesi, että nää on niin kovia nää myrkyt näissä nykyään....
Ko. nainen on ollut työllistettynä yms töissä vanhainkodissa siivoojana joskus. Liekö nyt sitten mennyt sekaisin laitospesukoneet, joilla pestään alusastioita yms ja tavallinen astianpesukone.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa