Paleface taas kerran mukana esiintymässä YLE:n uudenvuoden tuotannossa
Odottelinkin jo, voisiko tämä olla ensimmäinen vuosi miesmuistiin kun hän ei ole mukana. Ei.
Kommentit (27)
Parasta Palessa on persulina jonka aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Järkevissä ihmisissä järjettömät asiat aiheuttavat yleensä jonkinlaisen reaktion.
Täytyy tietää. Suurimmat teostotulot saa, kun esiintyy suurelle yleisölle ja tvssä.
Minä en pysty katsomaan. Taitaa olla jopa ainoa artisti ja mediapersoona, johon tällainen aversio. Miksi hän on aina. Ymmärrän, jos joitakin ärsyttää aina samat juontajat ja TV-kasvot, mutta monet heistä ovat palkkalistoilla eikä noin vain voi irtisanoa. Mutta miksi aina ja jokapaikassa tämä freelancer Paleface?? Itse en ole nuori, mutta luuleeko jotkut tuotannossa että esim. nuoret häntä fanittaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkevissä ihmisissä järjettömät asiat aiheuttavat yleensä jonkinlaisen reaktion.
ja järjettömissä ihmisissä mitättömät asiat, jokainen sitten voi miettiä kuinka jonku artistin esiintyminen TV:ssä vaikuttaa omaan elämään ja minkälaiset itkupotkuraivarit siitä kannattaa vetää.
Vierailija kirjoitti:
Minä en pysty katsomaan. Taitaa olla jopa ainoa artisti ja mediapersoona, johon tällainen aversio. Miksi hän on aina. Ymmärrän, jos joitakin ärsyttää aina samat juontajat ja TV-kasvot, mutta monet heistä ovat palkkalistoilla eikä noin vain voi irtisanoa. Mutta miksi aina ja jokapaikassa tämä freelancer Paleface?? Itse en ole nuori, mutta luuleeko jotkut tuotannossa että esim. nuoret häntä fanittaisivat.
On jonakin päivänä ylen aamutvssä jossakin raadissa nykyään. Sinä aamuna katson pelkästään kolmosen aamuohjelmaa.
Rautalanka on isänmaallista sanoi Esa Puliainen. Kolvinokan touhuissa ei ole mitää isänmaallista, päin vastoin. jakaa ideologisella hörhöilyllä kansaa kahtia ja helssinkiä erilleen muusta suomesta.