Jos mies on komea ja hyvä ei kai tupakointi haittaa?
Kommentit (62)
Jos mies on komea niin eihän silloin millään muulla ole väliä ja varsinkin niin jos ap itse ei ole se kedon kaunein kukkanen.
2-3vkoa niin täältä löytyy taas kerran uusi ketju: mies-petti-sikaili-mitä-mä-teen. 9-10kk lisää niin tinderistä löytyy uusi yhoo. Tällä kertaa vähemmän komeampikin mies kelpaa kunhan lompakko vaan on paksu.
Kyllä se haittaa. Tupakointi on seikka, joka mitätöi kaikki hyvät ominaisuudet miehessä. Sori.
Tupakoin itsekin, mutta silti exän tupakointi haittasi. Sormet keltaisena, ja kynnet "tupakointikädestä", hampaat keltaiset ja mustuneet osittain. Hirveä haju hengityksessä jatkuvasti. Parvekkeella ramppaaminen 20 min välein. Autossa tupakointi kun ei voi ajaaa 100km ilman röökiä. Kaikki vaatteet haisivat tupakalle, eikä haju lähtenyt pesussakaan enää. Suun ympräillä "tupakointirypyt", sekä jatkuva yskiminen, puhumattakaan siitä miten paljon rahaa siihen meni, JA siitä miten piti vaikka keskellä yötä lähtee hakemaan aski jostain huitsin nevadasta jos oli enää 2 jäljellä. Yöllä jos heräsi, kävi tupakalla silloinkin. Paha haju parvekkeella, kun piti parvekelaseja vain vähän auki, joten se oli tuppakkakoppi, josta haju levisi myös olohuoneeseen. Tuhkaa parvekkeen lattiaan liiskaantuneena, ja useampi kurkkupurkki täysinäisinä jatkuvasti tuhkiksina odottamassa roskiinvientiä. Mihinkään ei voinut lähteä heti, vaan ensin aina tupakointi. Tupakointi autolle kävellessä kotoa, tupakointi kaupan pihassa ennen kauppaan menoa, tupakointi kaupan parkkipaikalla ennen kotiin lähtöä, ja tupakointi autolta kotiin kasseja kantaessa.
Tällaista se voi olla kun on kunnon röökaaja. Itse pärjään ilmankin, ja tupakointi on minulla nautintoaine, ei pakkopulla.
Jos haju ei haittaa sua ja käy ulkona tupakalla ja mies maksaa röökinsä itse niin sehän on ihan ok .
Tupakointi on yksi niistä asioista, jotka ovat ehdottomasti este suhteelle. En kykene enkä edes halua olla tupakalta löyhkäävän läheisyydessä.
Onpa suppeita ajatuksia.. Tupakka mikään este ole....
Naiset valittavat kun mies haisee tupakalle ja itse haisevat silakalle...
Haittaa, en halua miehelle keuhkosyöpää.
Pieni juttu se... Ei haittaa tietenkään
Vierailija kirjoitti:
Ei menis jatkoon. Harva asia on minulle ehdoton, mutta tupakoimattomuus on.
Olet ahdasmielinen.
Jos on joku bussikuski niin kyllä haittaa.
Haluatko sinä pussailla tuhkakupin kanssa? Etsi tupakoimaton, vai oletko itsekin tupakoiva?
Mikä siinä tupakoinnissa niin kauheaa on ettei tupakoiva kelpaa kumppaniksi?
Vierailija kirjoitti:
Jos haju ei haittaa sua ja käy ulkona tupakalla ja mies maksaa röökinsä itse niin sehän on ihan ok .
Eihän se hyödytä käydä ulkona tupakalla, kun henki ja kädet haisevat silti sisälle tullessa, ja se estää intiimin kanssakäymisen.
Vierailija kirjoitti:
Nirppanokat vauhdissa..
Ihminen haluaa, että kumppanilla on samat elämänarvot kuin itsellä - > kauhea nirppanokka 😄
Tupakointi lisää karismaa.