Jos mies on komea ja hyvä ei kai tupakointi haittaa?
Kommentit (62)
Määrittele komea, määrittele hyvä?
Kyllä se tupakointi valitettavasti haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi on mielenterveysongelma. Kyllä se haittaa.
Ei ehkä ihan mielenterveysongelma, mutta kertoo ehkä ettei molemmat airot osu veteen.
Ei menis jatkoon. Harva asia on minulle ehdoton, mutta tupakoimattomuus on.
ainahan voi ja kannattaakin lopettaa tupakointi
Tupakointi haittaa ihan aina ja on turn-off vaikka mies näyttäisi miltä.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei haittaa :)
On aina näitä, kelle kelpaa mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miten varakas on.
On aina näitä poikamammoja jotka haluaa esiintyä naisina.
Tupakka tekee impotentimmäksi ja haisee.
No ei haittaa 😉 jos nii kommee oot
En halua seurustella tuhkakupin kanssa
Haittaa, mutta ei se välttämättä kynnyskysymys ole. Ainakin lopettaminen pitäisi olla suunnitteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei haittaa :)
On aina näitä, kelle kelpaa mikä tahansa.
Onko tuo sulta pois?
Todellakin haittaa! Tupakointi on täysin deal breaker.
Olen oppinut tällä palstalla että kaikki krooniset sairaudet johtuvat AINA elimistön infektiosta ja siitä aiheutuvasta neuroinflammaatiosta. Olen myös oppinut että tupakointi ja alkoholi on immunosuppressiivista, eli suppressoi immuunipuolustuksen toimintaa, jolloin niillä joilla on neuroinflammaatiota, ja siis infektiota haluavat näitä pähteitä käyttää, koska ne helpottavat tilapäisesti oloa.
Saan usein ihmetteleviä katseita, kun työpaikalla tätä asiaa kerron, mutta lienee kiveen hakattu totuus, koska kukaan ei ole pystynyt osoittamaan tuota ylläolevaa väitettä vääräksi, vaikka olen tarjonnut tuhansia euroja palkkioksi ihan ylilääkäreille ja tutkijalääkäreille, jos pystyvät todistamaan väitteeni vääräksi. Yrittäjiä on kyllä ollut, mutta yritys tyssää nopeasti siihen kun lääkärit yrittävät selittää neuroinflammaatiota muilla mekanismeilla kuin mikrobien aiheuttamalla tulehduksella. Ensinnäkin siihen vaadittaisiin vedenpitävä todistus siitä että elimistön kudoksissa ei ole mikrobeja, ja toisaalta joku muu selitys tulehdukselle kuin mikrobit. Nämä molemmat ovat käytännössä mahdottomia.
Tupakointi ja huonot hampaat ovat yksi isoimmista turnoffeista, yök.