Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mustasukkainen

Vierailija
06.06.2014 |

Mies menee firman pippaloihin illalla. En ole yleensä mustasukkainen ja yleensäkkin luotamme molemmat toisiimme. Mies ei mitenkään usein käy juhlimassa. On sellainen kunnollinen perheen isä. Nyt kuitenkin ahdistaa enkä saa asiaa mielestäni. Tekeekö nyt vaan jotkin hormoonit mulle temput, kun synnytyksestä aikaa vasta 3kk.?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi käy juhlimassa ilman sinua?

Vierailija
2/5 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kai aika outoa, jos tukkisin firman juhliin mukaan. En itsekkään työpaikan juttuihin ota miestä mukaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mahdollinen väsymys ja pikkunen josta iso vastuu tekee temput.

Jos se mies siellä jotain kiellettyä tekee, se tekisi sen jokatapauksessa jos on petturimies. Turhaan tuskailet asialla nyt. Nauti vaan siitä nappulasta ja ota ilo irti elämästä.

Jos mies joskus jää kiinni jostain kököstä niin sitten surraan ja mietitään asiat uudestaan, mutta ei se elämä silloinkaan lopu.

Vierailija
4/5 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin itsekkin ihmeissään näiden tunteiden kanssa. Ei tämä ole edes ensimmäinen lapsi. Toki tällä hetkellä ollut itsellä vaikeuksia katsoa peiliin. En tunne sitä ihmistä joka sieltä tuijottaa. Kai se on oma epävarmuus joka laittaa päähän kummia ajatuksia

Vierailija
5/5 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama homma kolmannen lapsen synnyttyä. Ensin toki syytin omaa päätäni asiasta, mutta jossain vaiheessa selvisi, että miehellä olikin säpinää työpaikalla ja jostain syvältä se naisen vaisto vaan huuteli. Toki en sitä tajunnut heti, se tuli vasta konkreettisen näytön myötä varmaksi.

Mutta jottei teillä kävisi samoin niin sanoisin vinkiksi, että kerro miehelle tuntemuksistasi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi